Rekordní sledovanost přinesl včera kanálu ČT Sport duel český hokejistů se Švýcary, ze kterého bohužel náš celek nevyšel vítězně a na šampionátu tak končí. Utrkání vysílané od 14:42 a trvající dvě a tři čtvrtě hodiny si nenechalo ujít 867 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 53,27 %. U diváků od 15 do 54 let dokonce podíl dosáhl na hodnotu 62,67 %. Bylo jich 530 tisíc. V celodenním podílu ČT sport oslovila 17,87 % dospělého publika a 22,63 % publika ve věku od 15 do 54 let. Stanice se stala druhou nejsledovanější hned po Nově. Ta měla celodenní podíl u diváků starších 15 let 26,94 %, ve druhé divácké skupině 26,9 %.
MINULÝ TÝDEN: ČT Sport včera nejsledovanějším kanálem České televize, i díky hokeji Česka s Dánskem
Ordinace v růžové zahradě 2 o pozici nejsledovanějšího primetimového pořadu nepřišla. Na Nově si ji pustil 1,806 milionu diváků (share 47,29 %), z nichž 790 tisíc diváků (share 43,01 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Kriminálku Las Vegas si nenechalo ujít 749 tisíc diváků (share 23,63 %), přičemž 390 tisíc diváků (share 25,3 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Naopak doslova tragického výsledku dosáhla po 20. hodině Prima family. Té se sice ve čtvrtek v tomto čase dlouhodobě nedaří, ovšem nyní byl počet diváků Top Staru ještě menší než obvykle. Bylo jich pouze 177 tisíc (share 4,67 %). Nižší sledovanost oproti normálu měla i reality show Farmář hledá ženu – 493 tisíc diváků (share 16,58 %). Prima family měla celodenní podíl u diváků 15+ 12,44 %.
STŘEDEČNÍ DATA: Finálový duel Evropské ligy UEFA si nenechalo ujít na ČT Sport 301 tisíc diváků
Nejsledovanějším pořadem Jedničky se tentokrát pro někoho možná překvapivě stala diskusní hodinovka Máte slovo s Michaelou Jílkovou. Může za to především vybrané téma – „Prodejní akce“ s podtitulem „Past na seniory“. Pořad si nenechalo ujít 621 tisíc diváků (share 17,35 %). Nově nasazená Kriminálka Staré Město oslovila na poprvé 454 tisíc diváků (share 12,33 %). Celodenní podíl Jedničky byl 12,14 %. Jediným pořadem na TV Barrandov, který dokázal překročit stotisícovou hranici, bylo Ničivé tornádo. Nenechalo si ho ujít 125 tisíc diváků. Stanice za celý čtvrtek oslovil rovná 3 % publika. Dokument Cíl cesty: potápění vidělo na Dvojce 141 tisíc diváků (share 3,86 %), na ČT 24 byly nejsledovanější Události, komentáře – 134 tisíc diváků (share 5,04 %).
ČTĚTE TAKÉ: TV Barrandov vrátila vysílací licenci, obratem získala novou. Už pod Jaromírem Soukupem
Stotisícovou hranici nepřekročily stanice Fanda, Smíchov, Telka ani Prima Zoom. Nejsledovanější dokument Wehrmacht na poslední jmenované televizi si nenechalo ujít 88 tisíc diváků (share 2,4 %). Podobně dopadl například i Kmotr na Fandovi, kterého vidělo 86 tisíc diváků (share 2,32 %), ve skupině 15–54 to bylo 40 tisíc diváků (share 2,27 %). Na Nově Cinema byl nejúspěšnější díl seriálu Námořní vyšetřovací služba se startem před 21. hodinou. Pustilo si ho 208 tisíc diváků (share 5,56 %), přičemž 125 tisíc z nich (share 6,9 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Na Primě Cool byla nejsledovanější Teorie velkého třesku – 139 tisíc diváků (share 3,95 %), na Primě love opět Sex ve městě začínající ve 22:55 – 104 tisíc diváků (share 6,46 %).
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) | |
---|---|---|---|---|---|
ČT 1 | 12,14 | 13,80 | 8,61 | 10,03 | |
ČT 2 | 2,76 | 3,04 | 2,84 | 3,30 | |
ČT Sport | 17,87 | 10,59 | 22,63 | 14,11 | |
ČT 24 | 3,78 | 2,79 | 2,01 | 1,64 | |
Nova | 26,94 | 37,52 | 26,90 | 35,86 | |
Nova Cinema | 3,05 | 3,86 | 3,87 | 4,79 | |
Fanda | 1,03 | 1,55 | 1,22 | 1,72 | |
Smíchov | 0,67 | 0,85 | 1,04 | 1,33 | |
Telka | 0,44 | 0,29 | 0,50 | 0,38 | |
Prima family | 12,44 | 11,07 | 9,02 | 9,37 | |
Prima Cool | 3,00 | 3,05 | 4,70 | 4,78 | |
Prima love | 2,02 | 1,41 | 2,69 | 1,90 | |
Prima Zoom | 1,84 | 1,55 | 1,83 | 1,43 | |
TV Barrandov | 3,00 | 2,65 | 2,69 | 2,66 | |
Atmedia | 2,39 | 1,45 | 2,31 | 1,31 | |
ostatní TV | 6,65 | 4,53 | 7,17 | 5,40 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 36,55 | 30,22 | 36,09 | 29,07 |
Nova Group | 32,13 | 44,06 | 33,53 | 44,08 |
Prima Group | 19,30 | 17,09 | 18,24 | 17,48 |
Zdroj: ATO-Mediaresearch