Hlavní navigace

Proti reklamě na České televizi je také Nova

12. 8. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

12. 8. 2009

Nejen hudební televize Óčko, ale také vedení české komerční jedničky nesouhlasí se zachováním reklamy na České televizi po skončení procesu digitalizace. Pro dnešní vydání ekonomického deníku E15 to uvedl generální ředitel TV Nova Petr Dvořák. Je to klasický kočkopes. Reklama je příjem, který ČT neživí, a její přítomnost ve veřejnoprávním médiu narušuje podmínky na trhu, konstatoval Dvořák.

Lupa tip MF temata2

List upozorňuje na to, že rozhodující slovo na případné setrvání reklamy v ČT však budou mít politické strany ve sněmovně. A jaké jsou případné důvody pro zrušení reklamy ve veřejnoprávní televizi u Óčka, resp. jejího generálního ředitele Jiřího Balvína? Jsem přesvědčen, že reklama patří na komerční subjekty, tedy komerční televize. Do roku 2012 je reklama na ČT účelově vázána pro rozvoj digitalizace, pro podporu filmařů a pro digitalizaci archivu. Dále nemá na České televizi co dělat.

K TÉMATU:
Agentury vítají návrh na zachování reklamy v ČT, proti je Óčko
Reklama České televizi může i nemusí zůstat, má pro i proti

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.