Nejen hudební televize Óčko, ale také vedení české komerční jedničky nesouhlasí se zachováním reklamy na České televizi po skončení procesu digitalizace. Pro dnešní vydání ekonomického deníku E15 to uvedl generální ředitel TV Nova Petr Dvořák. Je to klasický kočkopes. Reklama je příjem, který ČT neživí, a její přítomnost ve veřejnoprávním médiu narušuje podmínky na trhu,
konstatoval Dvořák.
List upozorňuje na to, že rozhodující slovo na případné setrvání reklamy v ČT však budou mít politické strany ve sněmovně. A jaké jsou případné důvody pro zrušení reklamy ve veřejnoprávní televizi u Óčka, resp. jejího generálního ředitele Jiřího Balvína? Jsem přesvědčen, že reklama patří na komerční subjekty, tedy komerční televize. Do roku 2012 je reklama na ČT účelově vázána pro rozvoj digitalizace, pro podporu filmařů a pro digitalizaci archivu. Dále nemá na České televizi co dělat.
K TÉMATU:
Agentury vítají návrh na zachování reklamy v ČT, proti je Óčko
Reklama České televizi může i nemusí zůstat, má pro i proti