Každopádně mě tato zpráva překvapila, protože když vstupovali CE Media na český trh, tak se prezentovali jako společnost se silným zahraničním partnerem, pro kterého peníze do začátku na rozjezd nejsou problém.....
Jestli ten zahraniční partner čeká, že po pár měsících začne být vše ziskové, a teď se cuká, tak asi spadl z višně.
Je to vidět, až po cca dvou letech, zda to půjde, nebo nepůjde.
Takže zainvestovat, snažit se, a modlit se..
Možná to měli zkusit obráceně. Nejdříve rozjet Mňau o zvířatech, a až potom vaření. Protože dnes se vaří všude.....
Hlavně s tímhle přístupem kdy už je 30kanalů v DVB-T uplně kazí kabelovku. Těch 30 kanalů už totiž nemá co vysílat a tak hned z první ruky nakupují do nickelodeonu nebo foxu a dál fanda, cool, nakupují z Discovery. Zoom z Animal Planet a National Geographic. Tak že v kabelovce už nic není. Pokud pominu kvalitu obrazu a to že to kabelovka davá o 14dní dřív tak smysl má maximalně balíček HBO + Cinemax kde to jde docela o dost dříve a bez reklam a Sportovní kanály.