Společnost CET 21 si na Úřadu průmyslového vlastnictví podala žádost o registraci ochranné známky někdejší soutěže Československé televize s názvem Deset stupňů ke zlaté a známky Vtipnější vyhrává. V obou případech došlo k podání návrhu koncem března.
Nova, podobně jako další televize registruje různé ochranné známky pro své budoucí projekty. Nezřídka jde o názvy, které v dalším průběhu ani nevyužije, ale chce je mít „pojištěné“ pro případ, že by hledala vhodný název pro některý z pořadů. Legitimní taktikou je i vlastnictví známky z dávných dob, aby ji případně nevyužila konkurence.
Ochranná známka se využívá nejen pro názvy televizí nebo jejich vlastních pořadů ale též pro názvy projektů uvnitř pořadů. Tímto způsobem si Nova před několika lety registrovala známku televize H2O, což byl název virtuální televize uvnitř seriálu On je žena s Ivanou Chýlkovou v hlavní roli. Slovenská televize JOJ si zase pro potřeby seriálu Panelák registrovala známku TV Dobré ráno, což byl znovu název televize uvnitř pořadu. Díky této značce začali slovenští novináři spekulovat o vzniku dalšího tematického kanálu TV Joj, což se později ukázalo jako dezinformace.