Hlavní navigace

Provozovatel TV Barrandov: Média dezinterpretovala náš postoj k anketě TýTý

Lukáš Polák

UVNITŘ FOTO – Televize Barrandov dala najevo svůj aktuální postoj k anketě Týtý poté, co mimo jiné i server DigiZone.cz zpochybnil úspěch Aleše Cibulky v letošním ročníku.

Doba čtení: 1 minuta

Podle vydavatelství Empresa Media, které vlastní mimo jiné i plnoformátovou Televizi Barrandov, jsou informace v médiích, jež se objevily v souvislosti s účastí programu v anketě TýTý, dezinterpretující. Empresa Media tvrdí, že TV Barrandov se rozhodla letošní ankety neúčastnit a tudíž své pořady a ani osobnosti oficiálně nenominovala a také ani soutěžní anketu TýTý na televizi Barrandov nepropagovala. Mediální skupina zdůrazňuje, že svým osobnostem účast na akci nezakázala. Na webu ankety TýTý je nicméně kromě České televize a Primy uvedena jako účastník ankety právě i TV Barrandov.

WT100 tip v článku Dolejšová

K TÉMATU: TV Barrandov neúspěch v anketě TýTý obrátila ve svůj prospěch

Televize Barrandov dala najevo svůj aktuální postoj k anketě Týtý poté, co mimo jiné i server DigiZone.cz zpochybnil úspěch Aleše Cibulky v letošním ročníku. Společenský magazín Sedmička, který patří stejně jako zmiňovaná stanice do skupiny podnikatele a mediálního magnáta Jaromíra Soukupa, označil v titulku třetí místo Cibulky za nečekaný úspěch, když se mu podařilo porazit moderátora, herce a zpěváka Marka Ebena. Letošního ročníku se ale například vůbec nezúčastnila TV Nova, což Barrandovu bezpochyby nahrálo. Cibulkovo třetí místo v anketě dokazuje podle Empresy nejen kvalitu moderátora, ale i samotné televize.

Našli jste v článku chybu?