Preco by malo byt AutoReply dolezite/nutne/vhodne? Osobne si to nemyslim - ked niekoho zacnem sledovat, tak to robim vedome a nepotrebujem o tom dalsie instrukcie (ak by to nebol nejaky promotion kod/vyhoda), rovnako ako nepotrebujem dostat DM, ked niekoho zacnem sledovat potom, co zacal sledovat mna. Proste to je vo vacsine pripadov viacej spam nez hodnotna informacia, a preto to @webnode nerobi (aj ked nevylucujem, ze to v buducnosti v urcitych casovych usekoch nebude robit kvoli specifickym dovodom). Inak clanok/vyzkum pekny ;-) len dodam, ze @webnode tweetuje verejne spravy von v anglictine, @reply vsak byva aj spanielsky i cesky.
Na prve dve veci odpoved dohromady - moznost poslad DM. To je jediny dovod, preco je prakticke sledovat "zakaznikov" spat. Preco pisem "zakaznikov"? Pretoze mnoho followers nie su zakaznici - to aspon vidim na skusenostiach s @webnode, kde podla roznych klucovych slov ucet sleduju aj vsemozny half-spammery (seo/marketing/socialmedia/whatever experti). Napriek tomu je rozumne sledovat ludi spat - ale iba rucne a do urciteho poctu. Napriklad, keby ucet mal mat desiatky tisic followers, uz to nema cenu a oplati sa to komplet premazat + vyslovne uviest v BIO direct kontakty inymi kanalmi.
Bezna prax je sledovat a monitorovat keywords suvisiace s danou znackou firmou - som si takmer isty, ze v podstate nikto nesleduje hlavny stream sprav.
V tabulke som inak nepochopil, preco na @webnode "nelze DM" uhm? To sa poznalo podla coho? :)
AutoFollow podla keywords zdarma som este nevidel, ako platenu sluzba existuje napriklad http://twollow.com/ za 80$ na rok. Je to vyslovene business funkcia, takze neocakavam, ze by niekde bola naozaj zadarmo. Reciprocny AutoFollow ponuka http://socialtoo.com/ aj s urcitou "logikou".
AutoReply najdete napriklad tu http://www.socialoomph.com/, toto zaroven vie autofollow a v profi verzii aj kopu inych kravin.
Ako aplikaciu na spravu sobone doporucujem CoTweet aj vdaka tomu ako elegantne riesi multi-user pristup k uctu a vyuziva oAuth.
Nesnazil by som sa kobinovat autoreply/follow s aplikaciou, pretoze su to proste skriptovane sluzby, nie vec, co by mala bezat v inej aplikacii.
Pěkný článek, jen víc takovýchto zajímavých výzkumů.
Zajímalo by mě ale, zda jste sledovali také obsah (ne jen zda je tam nějaký odkaz či ne) - tedy o čem firmy píšou? To je podle mého názoru důležitější, než kolik žblebtů vyprodukují. Dovedu si představit, že dokážeme také poslat denně několik tweetů, ale budou vesměs o ničem.
Sledovali jsme to namátkově, ale nevyhodnocovali významově. Došlo tím k vyřazení dvou účtů, které tam posílaly jen spam. Zda jsou tweety užitečné, to už jsme nehodnotili, na to chyběla jak metodika, tak možnosti.
Díky za pěkný článek, pro nás je minimálně dobrým tipem, jak náš twitter účet vylepšit, aby byl klientům větším přínosem.
Souhlasím se všemi položkami, za které jste dali bod, až na jednu, a to reciproční sledování. Opravdu je to potřebná věc? Jak poslouží klientovi, když ho firemní účet začne sledovat? Správce twitter účtu ve firmě určitě nečte příspěvky všech klientů, protože ti píší o všem možném. Neměl by firmení účet spíše sledovat takové účty, kde se může dozvědět něco z oboru a retweetnout to pak svým klientům?
U nás jsou sociální sítě trend, dají se používat i u nás. Další trendy jako rozšířená realita, nebo vyhledávače v reálném čase, u nás ještě nefungují a psát se o nich nedá nic moc nad to, co už jsme psali. O IPV6 už jsme taky napsali, co se dalo... tak kde brát témata a nekrást... Prostě jsou sociální sítě momentálně nejaktivnější a nejzajímavější. Což neznamená, že zajímají každého.
článok je dobre napísaný, s prehľadom a odborne - ponúka veľa zaujímavých tipov a námetov. Ja sám osobne som zaregistrovaný na Twitteri asi dva mesiace, ešte som s ním ani poriadne nepracoval a až teraz vlastne vidím, na čo všetko sa dá využiť.
Užitečnost je důležitá, bohužel ale také subjektivní a strojově těžko hodnotitelná. Proto byla hodnocena formou dotazníku, kdy jsme se firem ptali, co jim Twitter přináší ...
Já bych dodal, že AutoFollow je podle mě spíš chyba. Rozhodně bych za to nedával bod :) Ale jinak díky za článek, myslím, že mBank spustila svůj twitter účet sice docela pozdě, ale ze srovnání vyšla velmi slušně :)
Jsme rádi, že jste si všimli i našich dvou chlapíků na twitteru. 11ka a 88ka tvítují ostošest už nějaký ten měsíc, a tak je těší, že je někdo sleduje. škoda jen, že ta analýza je taková popisná a statistická - mnohem zajímavější by bylo podívat se na obsah firemních twítů. Více na našem blogu: http://blog.1188.cz/ze-zakulisi/872-statistika-nuda-je-a-nic-nerika/
Díky za odpověď. A máte tip na aplikaci, která by uměla autofollow a autoreply a zároveň by v ní mohl firemní správce twitter účtu sledovat určitá klíčová slova a retweetovat je klientům?
@erben To jste zrovna zmeškal! Sleva 50% na Připojení na stálo a USB za 7 Kč končila 13.9. V současné době měsíc zdarma při koupi v eShopu.
22. 9. 21:39"
Hmm..statistika opravdu je kouzelná veda, která vzdy zkresluje realitu. To se týká i tohoto článku, kdy statistika kolik firem je na twitteru (zajimá me proc nase společnost nebyla zahrnuta do výzkumu a to nejsme lezíci a spíci), kolik tweets má za den apod. nic neríka o prinosu této webové aplikace pro firmy. Tento clanek povazuji opet za pekné PR na sociální síte, kterých je v poslední dobe az az.
Presne k tomuhle se ten Twitter hodi. Skutecne to je sluzba i s FB, aby to jen vytahovalo prachy z firem jako ta Telefonika. Docela by me zajimalo, kdo je ukecal a za kolik, aby tyhle kraviny delali. At ty prachy daji radeji do zmeny jejich vlastniho webu (puvodni web eurotelu byl spickovy, proti tomuhle).