Hlavní navigace

První čistě iPadové noviny The Daily to prý mají nahnuté

David Slížek

Mediální impérium Ruperta Murdocha se otřásá v základech a doplatit by na to mohl i první zpravodajský deník vydávaný původně jen pro iPad (dnes už i pro jiné tablety). Podle redaktorky New York Observeru Kat Stoeffelové se uvnitř firmy šíří spekulace, že se deník The Daily ocitl v hledáčku vedení společnosti a po podzimních prezidentských volbách v USA projekt čeká „přehodnocení jeho stavu“.

Mediální impérium Ruperta Murdocha se otřásá v základech a doplatit by na to mohl i první zpravodajský deník vydávaný původně jen pro iPad (dnes už i pro jiné tablety). Podle redaktorky New York Observeru Kat Stoeffelové se uvnitř firmy šíří spekulace, že se deník The Daily ocitl v hledáčku vedení společnosti a po podzimních prezidentských volbách v USA projekt čeká „přehodnocení jeho stavu“.

Šéfové The Daily tyto zprávy obratem popřeli. „Máme přes 100 000 předplatitelů, kteří z 98 % své předplatné obnovují, a skvělé zadavatele reklamy, kteří mají naši značku rádi a vracejí se k ní, protože jim poskytuje výsledky,“ tvrdí šéfredaktor Jesse Angelo.

Murdoch spustil The Daily v únoru 2011. Podle tehdejších prohlášení stál týdenní provoz deníku půl milionu dolarů. A aby se vydávání vyplatilo, musel podle tehdejších odhadů list přilákat aspoň půl milionu platících čtenářů. The Daily dnes tohoto počtu zdaleka nedosahuje, podle únorového vyjádření vydavatele listu Grege Claymana jde ale po roce vše podle plánu: „Novému titulu obecně zabere tak pět až sedm let, než se dostane do černých čísel, a my se pohybujeme nad touto křivkou.“

Našli jste v článku chybu?