Hezky clanek. O motorizovane kolobecze jsem vicekrat uvazoval (davno predtim, nez vypukly nejake sdileci sluzby), dokonce uz jsem mel vybrany konkretni typ. Vzdycky jsem se ale nakonec zarazil na tom, ze pro kolobezku nebudu mit vhodne pouziti, teda krome pripadnych rekreacnich jizd, coz neni nic moc duvod. Jako dopravni protredek mhd ani auto nenahradi z mnoha duvodu (problem s nakladem, problem s pocasim, prumerna rychlost, riziko nehody, u spalovaciho motoru problem s uskladnenim doma). BTW mival jsem nemotorizovanou kolobezku a kdyz se mi rozbila, uz jsem ji neopravil.
Ono "business casem" vyrobcu motorizovanych kolobezek je fakt, ze je to jednostope vozidlo, ktere nemusi mit poznavaci znacku a nemusi na pravidelnou technickou prohlidku.
Mozna si nekdy motorizovanou kolobeku nebo kolo koupim, ale ne na jezdeni po Praze, ale na jezdeni na dovolene (nebo o vikendu mimo Prahu). Ale zatim mi prijde sportovnejsi zvladat vylety vlastni silou bez motoru.
Je tu jeste jeden uhel poledu - kdyz si poridim motorizovane jednostope vozidlo, tak dvoustupe vozidlo nevyhodim (furt ho budu potrebovat), ale budu mit misto jednoho kramu, o ktery se musim starat a udrzovat ho v dobrem technickem stavu, kramy dva.