UVNITŘ TABULKA Hranici půlprocentního celodenního podílu na dospělém publiku se v listopadu přiblížila televize Public, která vysílá v celoplošném multiplexu 3 společně se zpravodajskou televizí Z1. Vyplývá to z pravidelné měsíční zprávy Asociace televizních organizací (ATO) za letošní listopad. Podle ní Public během listopadu denně sledovalo 0,42 procenta diváků starších patnácti let, kteří trávili čas u televize.
K TÉMATU: Televize Public chce do dvou let dosáhnout 4% podílu na sledovanosti
V minulosti se celodenní podíly televize Public pohybovaly pod 0,3 procenta. Během hlavního vysílacího času od 19 do 23 hodin se ale Publicu daří hůře, v listopadu dosáhl průměrného podílu 0,29 procenta. Přesto zůstává nejsledovanější televizí, kterou při prodeji reklamního času a ve vztahu k ATO a elektronickému měření sledovanosti českých televizí zastupuje agentura At Media.

Výkonná ředitelka televize Public Renata Pešková v nedávném rozhovoru pro týdeník Marketing a Media řekla, že v roce 2012 by měla televize Public dosáhnout čtyřprocentního podílu na publiku (v celodenních číslech) a hospodařit se ziskem. Pro srovnání: čtyřprocentního podílu na Publiku dosahovala letos na jaře televize Barrandov, po více než roce vysílání a mnohem masivnějších investicích do programu než televize Public. Stejné hranici se občas blíží ČT 24.