Hlavní navigace

Public TV se může přejmenovat na Public

6. 11. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

6. 11. 2008

Lifestylový kanál Public TV může změnit svůj název na Public. Tento krok povolila provozovateli, společnosti Totalpress, s. r. o., na svém posledním zasedání Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV). Z tohoto pohledu jde ale pouze o detail. Diváci této televize si určitě všimli, že kanál už název Public ve svém vysílání používá od doby, kdy došlo ke změně grafiky. Tu nasadil počátkem letošního srpna a spolu s ní obohatil vysílání také o zpravodajství některých regionálních televizí.

15. října začal Public vysílat elektronického programového průvodce (EPG), ale pouze v DVB-T síti společnosti Czech Digital Group. Na satelitu ho stále neobsahuje. Tým televize obohatil nedávno Andrej Halada, bývalý šéfredaktor týdeníku Reflex. Ten má na Publicu diskusní pořad Mikrofon, jehož název je ještě doplněn o jeho jméno. Televize se ještě poměrně nedávno profilovala jako kanál československých filmů a přebírala zpravodajství od Regionální televizní agentury (RTA).

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.