Digitální televize Public TV, která byla dříve synonymem pro publicistiku a kvalitní archivní české a zahraniční filmy, se začala profilovat jinak. Jak včera informoval server Lidovky.cz, stanice se od 1. května zaměřuje na čtyři okruhy, kterými jsou sport a motorismus, cestování, hobby a domácnost a životní styl. Měla by to být televize, která by přinášela zpravodajské formáty, ale pojaté spíše kulturně-společensky, a určitě by měla přinášet formáty lifestylového zaměření, magazíny,
přiblížila Lidovkám svou vizi nová šéfka Public TV Renata Pešková.
Kanál také úplně upustí od přebírání zpravodajství od RTA a nechá pouze doběhnout roční kontrakt, který končí 30. června. Smlouva byla podle Peškové uzavřena na dobu určitou a vedení televize ji nemá v úmyslu prodlužovat. Zpravodajství si chce program zajišťovat sám. Nemělo by však jít o takové, jaké je známé z ostatních televizí, ale opět by se mělo nést ve společenském duchu.
Public TV začala testovat 28. května loňského roku v satelitní platformě CS Link, ostré vysílání spustila 1. června. Její program se také brzy dostal do pražského digitálního terestrického multiplexu B na 46. kanálu. Konkrétně to bylo v červenci 2007. V současné době vysílá tato lifestylová televize pouze v hlavním městě, ale dle informací Lidovek.cz bude signál v dohledné době dostupný také v Brně, Ostravě a Plzni. Dohody už prý mají konkrétní podobu.
Server DigiZone.cz připravuje s výkonnou ředitelkou Public TV Renatou Peškovou rozhovor