Hlavní navigace

Public TV vysílala na internetu, aniž by k tomu měla oprávnění

21. 4. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

21. 4. 2011

Lifestylový televizní kanál Public, který nedávno ukončil distribuci svého signálu prostřednictvím digitálního terestrického multiplexu 3 společnosti Czech Digital Group, vysílal bez oprávnění na svých internetových stránkách. Vyplývá to z posledního zápisu z jednání Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV). Serveru DigiZone.cz to potvrdila její předsedkyně Kateřina Kalistová.

ČTĚTE TAKÉ: TV Public skončila v multiplexu 3, zanechala po sobě dluhy přes 300 milionů korun

Každý provozovatel vysílání, který chce být prostřednictvím internetu šířen nebo na něm nabízí videobsah, musí mít od loňského roku k této podobě distribuce licenci. Právě ta společnosti Totalpress, která je oprávněna distribuovat signál Public TV, chyběla. Firma zatím nebude žádným způsobem kárána. Jedná se o pouhé upozornění. On-line videobsah kanálů pod hlavičkou Nova se naopak může začít legálně objevovat na portálu Voyo.cz, který získal povolení na 4 až 16 hodin přenosů denně.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.