Přímé propojení s rozhlasovým zpravodajstvím nabízí od dnešního dne nová podoba webových stránek Českého rozhlasu Radiožurnálu. Veřejnoprávní instituce na tuto novinku upozornila na svém oficiálním profilu sociální sítě Facebook. Návštěvník bych se tak měl na portálu lépe orientovat v tom, co se právě děje. Další úpravy jsou spíše estetické a sloužit mají především větší přehlednosti webu,
odpověděla na Facebook zájemcům o novou podobu stránek webeditorka Českého rozhlasu Alžběta Švarcová.
ČTĚTE TAKÉ: Český rozhlas si chce podrobněji změřit poslechovost Radiožurnálu a Dvojky
Důležitý fakt, na který Český rozhlas upozornil, je ten, že nová podoba webu vznikala „in house“. Na úpravách se nepodílela žádná spřátelená firmička,
reagovala na kritiku jednoho z posluchačů Švarcová a dodala: Vše šlo z našich, tj. rozhlasových lidských zdrojů.
Web Radiožurnálu nyní preferuje jednu hlavní událost, kterou uvádí velká fotka, pod níž jsou umístěny odkazy na další dva texty. Odkazy na novinky z vysílání a jednotlivé pořady Radiožurnálu jsou k nalezení v dalších částech homepage. Zájemce se může například účastnit i ankety a nechybí ani propojení na sociální síť Facebook.
Nová podoba webových stránek ČRo 1 – Radiožurnálu. Tů původní si můžete částečně vygenerovat přes službu Webarchive.