Hlavní navigace

Radnice Prahy 10 s občany komunikuje i přes Skype

10. 12. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Radnice Prahy 10 přišla s poměrně zajímavým komunikačním kanálem s občany. Ti mohou své podněty a stížnosti úředníkům a radním sdělovat prostřednictvím VoIP sítě Skype. Radnice používá uživatelské jméno Callcentrum.praha10. Cílem tohoto neotřelého kroku je prý do dění v městské části více zapojit mladé lidí. Původním smyslem call centra byla na telefonní lince sbírat, evidovat a řešit problémy v souvislosti s obecními byty, domy a majetkem. Linka a její operátoři ale v současnosti shromažďují…

Radnice Prahy 10 přišla s poměrně zajímavým komunikačním kanálem s občany. Ti mohou své podněty a stížnosti úředníkům a radním sdělovat prostřednictvím VoIP sítě Skype. Radnice používá uživatelské jméno Callcentrum.pra­ha10. Cílem tohoto neotřelého kroku je prý do dění v městské části více zapojit mladé lidí. Původním smyslem call centra byla na telefonní lince sbírat, evidovat a řešit problémy v souvislosti s obecními byty, domy a majetkem. Linka a její operátoři ale v současnosti shromažďují podněty i stížnosti z ostatních oblastí, uvedl pro ČTK tajemník radnice Martin Slavík. (České noviny)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.