Raiffeisenbank definitivně končí s internetovými elektronickými klíči

31. 1. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Raiffeisenbank se chystá definitivně zrušit možnost online přístupu k účtu přes internetový elektronický klíč (IEK), na nějž jsou zvyklí někteří klienti bývalé eBanky, kterou Raiffeisenbank před lety pohltila.  Už v polovině roku 2008 banka oznámila, že tento způsob přihlašování k účtu nebude dále rozvíjet. Přestala tak vydávat nové internetové elektronické klíče (pouze obnovovala existující certifikáty) a klientům začaly problémy s kompatibilitou např. s moderními webovými prohlížeči.

Raiffeisenbank se chystá definitivně zrušit možnost online přístupu k účtu přes internetový elektronický klíč (IEK), na nějž jsou zvyklí někteří klienti bývalé eBanky, kterou Raiffeisenbank před lety pohltila.  Už v polovině roku 2008 banka oznámila, že tento způsob přihlašování k účtu nebude dále rozvíjet. Přestala tak vydávat nové internetové elektronické klíče (pouze obnovovala existující certifikáty) a klientům začaly problémy s kompatibilitou např. s moderními webovými prohlížeči.

Nyní Raiffeisenbank chce odklon od tohoto způsobu přihlašování dotáhnout dokonce a zcela jej přestat podporovat. Zhruba tři tisícovky klientů tak budou muset přejít na jiný způsob ověřování identity a potvrzování transakcí při práci s internetovým bankovnictvím Raiffeisenbank. Banka klienty, kterých se to týká, obešle dopisem a nabídne jim přechod na osobní klíč nebo mobilní klíč. 

Zdroj: Měšec.cz

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).