Raiffeisenbank říká: integrace se obešla bez komplikací

9. 7. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

V pondělí jsme informovali o potížích některých našich čtenářů se službami eBanky, Raiffeisenbank se proti takovémuto nařčení odvolává. V průběhu pondělka přístup k žádným službám eBanky přerušen nebyl. K omezením došlo pouze přes víkend 5. a 6.7., kdy banka propojovala své platební a počítačové systémy. Tato skutečnost jako nutný krok dokončení integrace a sjednocení bankovního kódu však byla klientům i veřejnosti dostatečně a s předstihem komunikována. První den ‚ostrého‘ provozu spojené…

V pondělí jsme informovali o potížích některých našich čtenářů se službami eBanky, Raiffeisenbank se proti takovémuto nařčení odvolává.

V průběhu pondělka přístup k žádným službám eBanky přerušen nebyl. K omezením došlo pouze přes víkend 5. a 6.7., kdy banka propojovala své platební a počítačové systémy. Tato skutečnost jako nutný krok dokončení integrace a sjednocení bankovního kódu však byla klientům i veřejnosti dostatečně a s předstihem komunikována. První den ‚ostrého‘ provozu spojené banky však nepřinesl žádné komplikace, banka pouze v souladu s rozsahem změny zaznamenala výrazně zvýšený provoz na svém telefonickém kontaktním centru, prohlašuje Jakub Puchalský ze společnosti Raiffeisenbank a.s., který zároveň ještě dodává: Pokud jde o konstatování ve zmíněném článku, je možné, že v některých jednotlivých případech v průběhu pondělního rána mohlo dojít k delší době odezvy on-line služeb, nicméně delší dobu odezvy nelze chápat jako přerušení služeb.

Autor článku

Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz. Dnes pracuje jako redaktor časopisu Forbes.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).