V pondělí jsme informovali o potížích některých našich čtenářů se službami eBanky, Raiffeisenbank se proti takovémuto nařčení odvolává.
V průběhu pondělka přístup k žádným službám eBanky přerušen nebyl. K omezením došlo pouze přes víkend 5. a 6.7., kdy banka propojovala své platební a počítačové systémy. Tato skutečnost jako nutný krok dokončení integrace a sjednocení bankovního kódu však byla klientům i veřejnosti dostatečně a s předstihem komunikována. První den ‚ostrého‘ provozu spojené banky však nepřinesl žádné komplikace, banka pouze v souladu s rozsahem změny zaznamenala výrazně zvýšený provoz na svém telefonickém kontaktním centru,
prohlašuje Jakub Puchalský ze společnosti Raiffeisenbank a.s., který zároveň ještě dodává: Pokud jde o konstatování ve zmíněném článku, je možné, že v některých jednotlivých případech v průběhu pondělního rána mohlo dojít k delší době odezvy on-line služeb, nicméně delší dobu odezvy nelze chápat jako přerušení služeb.