Re: Listopadový iAudit

21. 12. 2001
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Na velmi zajímavou skutečnost v iAuditu nás před chvílí upozornil Michal Matula z BillBoardu. Tentokrát ani tolik nejde o překonání další kulaté hranice u UIP/m, jako spíše o to, že v případě IMS Premium se iAudit rozchází v tom, co je uvedeno u Summary a Trends. Zatímco v trendech iAudit uvádí, že IMS přesáhl 2.000.000 UIP/d, tak v sumární zprávě UIP měřeny vůbec nejsou, zato ty dva miliony jsou uvedené u impresí. V trendech je to podle všeho špatně a IMS zobrazilo tedy pětinu reklam proti…

Na velmi zajímavou skutečnost v iAuditu nás před chvílí upozornil Michal Matula z BillBoardu. Tentokrát ani tolik nejde o překonání další kulaté hranice u UIP/m, jako spíše o to, že v případě IMS Premium se iAudit rozchází v tom, co je uvedeno u Summary a Trends. Zatímco v trendech iAudit uvádí, že IMS přesáhl 2.000.000 UIP/d, tak v sumární zprávě UIP měřeny vůbec nejsou, zato ty dva miliony jsou uvedené u impresí. V trendech je to podle všeho špatně a IMS zobrazilo tedy pětinu reklam proti Billboardu a polovinu vůči Adrenaline.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).