Hlavní navigace

Reálná popularita aplikací třetích stran je větší než Twitter přiznává

Jiří Macich ml.

Twitter slaví páté narozeniny a poněkud pocuchal nervy autorům různých klientských aplikací. Ryan Sarver, který je šéfem přes platformu této mikroblogovací služby, v již smazané diskusi na Google Groups dlouze pohovořil o aplikacích třetí stran. Příspěvek do diskuse vyzněl tak, že Twitter z nezávislých aplikací není moc nadšen, ale prozatím je bude tolerovat.  Ryan Sarver k tématu dodal, že stejně 90 procent uživatelů používá oficiální aplikace poskytované Twitterem.

Twitter slaví páté narozeniny a poněkud pocuchal nervy autorům různých klientských aplikací. Ryan Sarver, který je šéfem přes platformu této mikroblogovací služby, v již smazané diskusi na Google Groups dlouze pohovořil o aplikacích třetí stran. Příspěvek do diskuse vyzněl tak, že Twitter z nezávislých aplikací není moc nadšen, ale prozatím je bude tolerovat.  Ryan Sarver k tématu dodal, že stejně 90 procent uživatelů používá oficiální aplikace poskytované Twitterem.

Podle dat od Sysomos to ale neodráží skutečnou míru využití aplikací třetích stran. V agentuře Sysomos zanalyzovali 25 milionů zpráv, které přitekly na Twitter v průběhu jediného dne. Přišli na to, že 42 procent zpráv pochází právě z klientů třetích stan. To by znamenalo, že jejich uživatelé jsou velmi aktivní a úloha nezávislých aplikací je tak v reálu mnohem větší, než Twitter ústy Ryana Sarvera přiznal.

Marcom

Nejpopulárnější nezávislou aplikací je UberSocial s podílem 16,4 procenta mezi aplikacemi třetích stran. Následuje TweetDeck s podílem 13,1 procenta. Do první trojky pak ještě patří Echofon s podílem 9,2 procenta. Ze všech možných nástrojů ale uživatelé nejčastěji přispívají přes Twitter.com, tedy oficiální webové rozhraní služby, které loni prošlo výraznou rekonstrukcí.

Zdroj: Mashable.com

Našli jste v článku chybu?