Hlavní navigace

Ředitel Novy: Přicházíme s novinkami, protože se zlepšila situace s reklamou

29. 7. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

29. 7. 2010

Bohaté podzimní programové schéma Novy s novými původními seriály a dalšími pořady je odrazem situace na českém trhu, kde došlo k oživení na reklamním trhu, prohlásil na dnešní tiskové konferenci Novy její generální ředitel Petr Dvořák. Cítíme lehké oživení ve Slovinsku, ale hlavně v Čechách, zhodnotil situaci na trzích, kde působí majitel Novy, skupina CME.

K TÉMATU: Nova na podzim nasadí nové seriály Okresní přebor a Dokonalý svět

SW Radsomware2

To je důvod, proč se pouštíme do programových novinek. Dříve klienti nebyli ochotni utrácet peníze za televizní reklamu, vysvětlil Dvořák. Nova na podzim nasadí dva nové původní seriály Okresní přebor a Dokonalý svět, které natočila již začátkem loňského roku a čekala s nimi až na dobu, kdy pomine ekonnomická krize a bude je moci zhodnotit u inzerentů.

Dvořák potvrdil mírný pokles podílu Novy na sledovanosti, který však podle něj vykompenzovaly tematické kanály této televize. Lehce poklesl rating TV Nova, ale ten pokles byl vyvážen nárůstem Novy Cinema, takže si držíme výkon z minulosti, konstatoval generální ředitel Novy. Veškeré zkazky o tom, že lidé odcházejí od televize k novým médiím, jsou nesmysl. Doufám, že si to uvědomíte a uvědomí si to i inzerenti, do­dal.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.