Nejít podobnou cestou jako televize Nova, to chce nový ředitel Primy Marek Singer. Řekl to v rozhovoru pro ekonomický týdeník E15. Podle jeho názoru není „antiNova“ nejefektivnější strategií. Nutně to však prý neznamená zúžení portfolia pořadů. Musíme televizi lépe zacílit, více využívat slabin Novy. Nemusíme jít vždy do přímých střetů,
přiblížil svou představu Singer. Dojde tedy k jejich omezení a nepůjde o jedinou strategii televize.
Kde by tady mohla Prima podle nového ředitele zabodovat? Právě tam, kde má Nova slabiny. Těmi myslí Singer především pořady, které komerční jednička nemá a nemůže je snadno vytvořit. Podle mého názoru například Velmi křehké vztahy není formát, který by byl v současné době zcela vytěžen,
upřesnil Singer. Za neúspěch, tedy sledovanost okolo devíti set tisíc diváků, nepovažuje ředitel Primy sledovanost nové seriálu Ošklivka Katka. Podařilo se prý totiž zacílit na diváky ve věku 15 až 25 let, kde má Prima 41% podíl na trhu.
DALŠÍ ROZHOVORY:
Ředitel Primy v LN: Prima má pilíře, na nichž se dá stavět
Ředitel Primy: Všechny připomínky k TPP jsou technického rázu
Pavel Zuna: O osudu Zpráv TV Prima se budeme bavit začátkem léta