Velmi silná slova vůči konkurenci použila v rozhovoru pro slovenský deník Sme generální ředitelka nejsledovanější slovenské televize Markíza Zuzana Ťapáková. Televize Joj podle ní kazí vkus slovenského diváka a je velmi pokleslá. Hlouběji se podle Ťapákové v televizní tvorbě klesnout ani nedá. Pokud se bavíme o kazení vkusu národa, tak padnout hlouběji, než bylo vysílání Martinky z Turca během Vánoc, se už nedá,
narážela ředitelka Markízy na vánoční vysílání Jojky.
K TÉMATU: Nakoupíme další telenovely, slibuje po úspěchu Šeherezády šéfka Markízy
Když se bavíme o poměru ceny a výkonu, tak Joj se pohybuje na velmi tenkém ledu,
komentovala Ťapáková náklady na výrobu původních pořadů televize Joj. Máme oproti nim náskok asi 15 procent (v podílu na trhu, pozn. red.), a ten bychom si rádi udrželi.
Ředitelce Markízy se líbí úspěšná kuchařská reality show Ano, šéfe!, jejíž slovenskou verzi vysílá právě Joj, ale neměnila by ji za podobně zaměřený pořad Bez servítky, který vysílá Markíza.
ČTĚTE TAKÉ: Do dvou let by mohla na Slovensku začít vysílat Markíza Cinema
Naopak u soutěže Šéfka, kterou vysílá Joj společně s českou Primou, podle Ťapákové Joj naprosto selhala. Fakt, že tento projekt nevyšel a byl sprzněn jeden svělý formát, není vinou Nory Mojsejové,
míní generální ředitelka Markízy. Nejsledovanější slovenská televize podle ní připravuje vlastní telenovelu, která by měla v příštím roce navázat na úspěch turecké Tisíce a jedné noci, jíž se oproti Nově na Markíze mimořádně daří v hlavním vysílacím čase.
NAPSALI JSME: Voyo.cz, internetový archiv pořadů Novy, bude mít slovenskou mutaci
Změny Ťapáková očekává také u noční Adela show, ale rušit ji prý nehodlá. Nebude se měnit ani složení glosátorů v této show.