Regionálnítelevize CZ rozjela reklamní kampaň související s přelaďováním

15. 12. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

„Říkat, že nás může sledovat více diváků, nestačí. Regionalnitelevize.cz jde divákům v kampani naproti, pomáhá jim,“ uvedla šéfka televize Eva Stejskalová.

Provozovatel Regionálnítelevize CZ, stejnojmenná společnost, za níž stojí Eva Stejskalová, rozjela velkou kampaň související se startem této stanice v Regionální síti 8 Českých Radiokomunikací a jejím přechodem z normy MPEG-2 do MPEG-4/AVC na satelitu Astra 3B, pozice 23,5 stupně východně. Kampaň probíhá po celé České republice, a to ve spolupráci se společností Railreklam, která provozuje plochy na vlakových nádražích a ve vlacích. Provozovatel stanice si pronajal celkem 80 reklamních ploch zejména v krajských městech.

ČTĚTE TAKÉ: Regionálnítelevize CZ spustila lokální verzi pro jižní Čechy

Řada přijímačů ladí nové programy automaticky, v mnoha případech je ale potřeba tento úkon provést ručně, uvedla ředitelka televize Eva Stejskalová. Podle Stejskalové je rozšíření možnosti příjmu televizní stanice bez informační kampaně pouze virtuální. Říkat, že nás může sledovat více diváků, nestačí. Regionalnitelevize.cz jde divákům v kampani naproti, pomáhá jim. A také dává současným i potenciálním klientům najevo, že na zvýšení reálné sledovanosti pracuje na 100 %. Stanice je dostupná i v nabídkách kabelových operátorů.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).