Hlavní navigace

Regionálnítele­vize.cz zveřejnila informace o sledovanosti

6. 4. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Stanice oslavila na začátku dubna čtvrté výročí od zahájení vysílání a zároveň první čtvrtletí své účasti v peoplemetrovém měření.

Regionalnitelevize.cz tak dokáže díky zapojení do peoplemetrového panelu určit nejen sledovanost konkrétních pořadů, ale i reklamních spotů a dalších inzertních formátů. Eva Stejskalová, majitelka a ředitelka Regionalnitelevize.cz, si účast v měření pochvaluje. Disponujeme informacemi o naší sledovanosti ve stejném detailu jako ostatní televize. Jinými slovy: po formální stránce jsme zcela standardní a transparentní, to zdůrazňuji, televizní stanice. A dále zůstáváme mírnými optimisty i co se úrovně sledovanosti týče – například v cílové skupině mužů starších patnácti let jsme se v odpoledním čase od čtrnácti do osmnácti hodin, což je mimochodem z pohledu sledovanosti prime time regionálních televizí, několikrát přehoupli svým podílem na sledovanosti přes 0,1 procenta, zdůraznila Stejskalová.

UX DAy - tip 2

ČTĚTE TAKÉ: Jsme rádi, že jsme vyvolali diskusi o roli ČT, říká šéfka regionalnitelevize.cz

Regionalnitelevize.cz se věnuje regionálnímu zpravodajství z moravských, českých a slezských regionů. Je distribuována prostřednictvím satelitu, pozemního digitálního vysílání a kabelových nebo IPTV provozovatelů.


Autor: Čestmír Polák

Eva Stejskalová, ředitelka Regionalnitelevize.cz

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).