Věřme že i když budou moci, nebude to solidní ČT dělat, reklama je jedním z důvodů proč již téměř nesleduji komerční televize. Tam ať si do těch braků strkaj co chtěj :-)
U "normálních" pořadů to zřejmě nebude, ale můžete se to hodit např. pro získání práv některých sportovních přenosů kde je podmínka obalit to reklamou a pořádně propagovat sponzory.
Nebyl takovýto product placement už použit třeba v Rafťácích (Seznam, Sprite, Nokia, Česká Spořitelna, Kinder Bueno) či Do blba! (Renault, Nokia, Mattoni).
Asi nebyl, protože to zatím nemohla žádná televize podle zákona zinkasovat. Na druhé straně jsem si všiml třeba na Primě, jak v některých pořadech téměř "zpravodajského" typu zatím důsledně rozostřují loga a nápisy na tričkách a pouličních reklamách (Topstar a Ano šéfe!).
a já byl na tom že Product placement je i například vložené logo fortuny ve fotbalovém přenosu na možnost sázek live...nebo to je něco jinýho?
Tohle by mi docela ve filmech vadilo :o)
Reklama nás obklopuje všude. Na ulici, v dopravních prostředcích, restauracích a když se při natáčení pořadu, nebo filmu, dostane náhodou do záběru, ještě to není považováno za úmyslnou reklamu a nemusí za ní nikdo nikomu platit. Až vejde v platnost institut Product placement, mohou filmaři a kameramani do záběru zahrnout i cílenou, dokonce i účelově nastrčenou a tudíž zúčtovatelnou reklamu. Na ději filmu, reportáže, či jiného pořadu se přímo reklama nebude podílet, ale divák jí bude podprahově vnímat, bude s ní ovlivněn a proto se na ní bude moci i vydělávat.
Pánové přečtěte si pořádně co to product placement je. Jde o to že v seriálech a filmech budou hlavní hrdinové při rozhovoru mít na stole lahváče piva s pěkně viditelnou etiketou nebo časopisy s pěkně natočenou titulní stranou, na stěne kalendář s logem libovolné firmy, tričko s nápisem další firmy, sednou do auta tak aby byla vidět značka, na ulici se zastaví při telefonování před bilboardme na cokoliv, atd....
A buďte si jistí že se bude využívat hojně, jak na komerčních TV tak i na ČT.