Hlavní navigace

Reklama v RSS. Next Big Thing?

5. 2. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Počet lidí, kteří používají čtečky a agregátory kanálů RSS místo denního navštěvování titulních stránek médií, roste. Média začínají přemýšlet, jak do RSS prodat reklamu. Jednou z možností je vkládat mezi jednotlivé položky textovou reklamu, druhou možností je přejít na formát RSS 2.0, který umožňuje nabízet i grafickou reklamu. (Internet News a Pointer)

Počet lidí, kteří používají čtečky a agregátory kanálů RSS místo denního navštěvování titulních stránek médií, roste. Média začínají přemýšlet, jak do RSS prodat reklamu. Jednou z možností je vkládat mezi jednotlivé položky textovou reklamu, druhou možností je přejít na formát RSS 2.0, který umožňuje nabízet i grafickou reklamu. (Internet NewsPointer)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.