Hlavní navigace

Reklama v RSS

25. 5. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Formát RSS se do nedávné doby pyšnil čistotou a jednoduchostí. Již dlouho se však diskutovalo o využití tohoto formátu pro komerční účely. Mluvit se o tom mohlo, jenomže když se do toho teď vložil Google se svým Adsense, vypadá to, že ledy začnou pomalu tát. Argumenty, že reklamní RSS kanály budou z čteček odstraňovány, v dlouhodebějším měřítku neuspějí. Necháme se překvapit, ale když se do něčeho pustí Google, většinou to znamená půl úspěchu. (conBlog)

Formát RSS se do nedávné doby pyšnil čistotou a jednoduchostí. Již dlouho se však diskutovalo o využití tohoto formátu pro komerční účely. Mluvit se o tom mohlo, jenomže když se do toho teď vložil Google se svým Adsense, vypadá to, že ledy začnou pomalu tát. Argumenty, že reklamní RSS kanály budou z čteček odstraňovány, v dlouhodebějším měřítku neuspějí. Necháme se překvapit, ale když se do něčeho pustí Google, většinou to znamená půl úspěchu. (conBlog)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).