Reklamní prostor hudební televize Óčko a jejích tematických kanálů Óčko Gold a Óčko Expres bude od příštího roku prodávat společnost Media Club patřící pod mediální skupinu Prima. Smlouvu o spolupráci dnes podepsaly obě zúčastněné strany. „Óčko family“ není jedinou skupinou, kterou Prima na poli reklamy zastupuje. Media Club už prodává reklamní prostor také pro plnoformátovou stanici TV Barrandov. V podzimní sezóně se Primě daří svou původní tvorbou zasáhnout mladší diváky a díky spolupráci s Óčkem v naší nabídce dále posílíme afinity na mladší cílové skupiny,
uvedl provozní ředitel Primy Vladimír Pořízek.
ČTĚTE TAKÉ: Mediální skupina Nova zvýší příští rok cenu reklamy o pět procent
Pro Media Club je Óčko vítaným partnerem, protože představuje i atraktivní diváckou skupinu 15–54. Konkrétní rozložení jednotlivých stanic v reklamním prodeji, stejně jako další detaily obchodní politiky v tuto chvíli ještě nemáme finalizovány. Jednání s media zastupitelstvím Atmedia i televizí Barrandov stále probíhají,
doplnil Pořízek. Šéf Óčka Štěpán Wolde sdělil: Svými aktuálními kroky, například spuštěním dalších kanálů či organizací hudebních eventů, nabízí Óčko svým divákům i inzerentům neustálý posun vpřed. Spojení s Media Clubem pro nás představuje strategickou změnu i na trhu klasické reklamy.