Mimořádně silný víkend má za sebou lidová Šlágr TV. V neděli překonala dosavadní rekord v celodenním podílu na dospělém publiku, když oslovila v průměru 2,30 procenta diváků starších 15 let, kteří trávili čas u televize. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin dokonce dosáhla průměrného podílu 2,75 procenta. V celodenním podílu na dospělém publiku se jí podařilo porazit Fandu, Primu love i Primu Zoom, v hlavním vysílacím čase se přiblížila výkonům ČT Sport a ČT 2.
K TÉMATU: Šlágr TV hned první měsíc v peoplemetrech dosáhla celodenního podílu 1,5 %
Šlágru se dařilo i v sobotu, kdy dosáhl celodenního podílu 2,18 procenta na dospělém publiku, v hlavním vysílacím čase ale vykázal podíl o procentní bod nižší než v nedělním prime time: 1,72 procenta. Na dobrých výsledcích se podepsali zejména diváci starší 55 let, protože v cílové skupině 15 až 54 let dosáhl Šlágr TV o rekordním nedělním prime time podílu 0,38 procenta, za celý den pak 0,64 procenta. Nejsledovanějším nedělním pořadem Šlágru byl odpolední blok 7 x nej Harmoniky, který od 15:20 hod. vidělo v průměru 44 tisíc dospělých diváků (3,07 procenta publika).
ČTĚTE TAKÉ: Šlágr TV první den v peoplemetrech: 1,92 %. Porazila Fandu, Primu love i Primu Zoom
Rekordní byl uplynulý víkend i pro novou hudební televizi Óčko Gold, druhý kanál Óčka. V cílové skupině diváků od 15 do 54 let dosáhla v sobotu celodenního podílu 0,40 procenta, za celou neděli pak 0,24 procenta. V součtu hlavního kanálu Óčka a Óčka Gold šlo v sobotu o celodenní podíl 1,77 procenta a v neděli 1,47 procenta na publiku od 15 do 54 let.