Hlavní navigace

Rodinná komedie Karlík a továrna na čokoládu zvedla v pondělí večer Novu Cinema

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nejsledovanějším pořady vysílanými po 20. hodině se staly podle očekávání Místo zločinu Plzeň a MasterChef.

Doba čtení: 2 minuty

Nova Cinema v 15–54 téměř 4 procentní body nad Coolem

Pěkná čísla přinesla Nově Cinema v pondělí večer rodinná komedie Karlík a továrna na čokoládu. Díky ní se stanice zvedla o několik procentních bodů, a to zejména u mladšího publika, kde byl její podíl (share) 12,4 %. Pro srovnání, ve stejnou dobu minulý týden získala komedie Blbý a blbější necelých osm procentních bodů. Karlíka a továrnu na čokoládu v hlavní roli s Johnnym Deppem si nenechalo ujít 268 tisíc diváků (share 7,19 %). O téměř čtyři procentní body tak v této kategorii porazila svou soupeřku Primu Cool.

NEDĚLNÍ DATA: FedCup na ČT Sport se blížil k 700 tisícům diváků, jeho podíl vyskočil nad 20 %

Nadprůměrného share dosáhla za celý den zpravodajská stanice ČT 24, jejímž hlavním tématem byl nadále vývoj nejen na politické scéně po pátečních teroristických útocích v Paříži. Celodenní podíl tematického kanálu dosáhl téměř šesti procent. Dvojka zaujala v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, Velkými stavbami světa – 277 tisíc diváků (share 7,5 %). Podíl stanice se po celý den držel přibližně okolo 4,5 %. Pětiapůlprocentního share dosáhla za celý den TV Barrandov. Tradiční oporou byla Soudkyně Barbara.

Graf podílu kanálů (16. 11. 2015)
Graf podílu skupin (16. 11. 2015)
Kanály – průměrné podíly (16. 11. 2015)

Top večera: Místo zločinu Plzeň a MasterChef

Nejsledovanějším pořady vysílanými po 20. hodině se staly podle očekávání Místo zločinu Plzeň a MasterChef. Nový kriminální seriál České televize si na Jedničce nenechalo ujít 1,205 milionu diváků (share 30,56 %; 21,91 % v 15–54). Kulinářskou show MasterChef si pustilo na Nově 777 tisíc diváků (share 20,13 %; 27,17 % v 15–54). Trojkou byl po dvacáté hodině Přístav, který vidělo na Primě 689 tisíc diváků (share 17,85 %; 15,05 % v 15–54). Na seriál Atentát se podívalo na Nově 723 tisíc diváků (share 24,35 %; 26,88 % v 15–54).

NMI18_Urban

MINULÝ TÝDEN: MasterChef a Přístav v pondělí naprosto vyrovnané, mladší diváci preferovali Novu

Nejsledovanější televizí byla v pondělí Nova. Celodenní podíl komerční jedničky se dostal u dospělého publika na hodnotu 22,7 %, u mladšího publika dosáhl k necelým 26 %. Nejvyššího share dosáhla Nova v kategorii 15–54 ve večerních hodinách, kdy překročila 30 %. Kromě Televizních novin překročily hranici jednoho milionu diváků i další dva její pořady. Tradičně to byly Sportovní noviny a seriál Ulice. Jednička byla s Primou přes den naprosto vyrovnaná, obě stanice dosáhly 15% share. Ve večerních hodinách vedl kanál ČT 1 s 19 %.

Top 10 všechny stanice (16. 11. 2015)
Top 5: ČT1 (16. 11. 2015)
Top 5: ČT2 (16. 11. 2015)
Top 5: ČT24 (16. 11. 2015)
Top 5: ČT sport (16. 11. 2015)
Top 5: ČT :D (16. 11. 2015)
Top 5: ČT art (16. 11. 2015)
Top 5: Nova (16. 11. 2015)
Top 5: Nova Cinema (16. 11. 2015)
Top 5: FANDA (16. 11. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (16. 11. 2015)
Top 5: TELKA (16. 11. 2015)
Top 5: Prima (16. 11. 2015)
Top 5: Prima COOL (16. 11. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (16. 11. 2015)
Top 5: Prima love (16. 11. 2015)
Top 5: TV Barrandov (16. 11. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (16. 11. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (16. 11. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (16. 11. 2015)
Našli jste v článku chybu?