Počty vyráběných kusů televizorů s obrazovkami provedenými technologií OLED (Organic Light-Emitting Diode) výrazně rostou. V listopadu 2017 bylo dosaženo nového měsíčního maxima, když bylo vyrobeno 270 000 kusů. Podle IHS Markit přichází růst ruku v ruce s klesajícími cenami zejména přístrojů s úhlopříčkou 140 cm (55").
Počet LCD televizorů v listopadu 2017 naopak meziměsíčně mírně poklesl (o 1,6 %) na 24,4 mil. kusů. Během Black Friday 2017 také po nich v USA, v porovnání s rokem 2016, byla nižší poptávka. Celkový počet expedovaných televizorů OLED pak od ledna 2017 do listopadu 2017 překonal 1,3 mil. kusů, přičemž IHS Markit odhaduje, že za celý rok 2017 to pravděpodobně bude více než 1,4 mil. kusů.
NAPSALI JSME: Vybíráte OLED? Máme pro vás kompletní nabídku, včetně parametrů a cen
Loewe má polovinu nabídky v OLED
Televizory OLED: co byste o nich měli vědět a jakou mají životnost

Princip jedné buňky, obrazového bodu (pixelu), zobrazovače OLED se třemi sub-pixely R, G, B. Současné zobrazovače (od roku 2016) mají ještě přidaný bod W (bílý), díky čemuž vykazují prodlouženou životnost.
Nejvíce vyrobených a expedovaných OLED vykázala v listopadu společnost LG Electronics s meziměsíčním nárůstem 31 %. Meziroční nárůst (2016/17) pak v případě verzí s úhlopříčkou 55 palců, tedy 140 cm, dosáhl 123 %, u 65" (165 cm) pak 157 %.
Celkově vzato, LG dominovalo trhu s televizory s obrazovkami OLED v roce 2016 s asi 92 % vyrobených a expedovaných kusů. Čísla za rok 2017 ještě nejsou k dispozici, ale během tzv. Black Friday společnost v USA snížila cenu základních modelů B7 s 55" a 65" a rozlišením 4K o 200 USD (asi 4200 Kč). Cena nejdostupnějšího televizoru se tak dostala na 1499 USD, tedy asi 31 800 Kč.