K poměrně logickému kroku se odhodlalo vedení Českého rozhlasu. Je si totiž vědomo toho, že by o posluchače, kteří vysílání ČRo 4 – Radia Wave poslouchali z pražského Cukráku na frekvenci 100.7 MHz, mohlo přijít, a tak zahajuje reklamní kampaň, která má za cíl podpořit poslech této stanice na internetu. Cílem kampaně je informovat potenciální cílovou skupinu posluchačů v celé ČR o existenci alternativně laděné a mladým lidem určené stanice Českého rozhlasu, která v oblastech mimo Prahu a střední Čechy de facto nemá v daném žánru konkurenci,
sdělil prostřednictvím tiskové zprávy mluvčí ČRo René Zavoral.
K TÉMATU: Kauza Rádio Wave – co se slabým ředitelem?
Motto vizuálu tvoří slogan Wwwlna, která tě strne
. Ten zdůrazňuje ve smyslu kampaně charakter vysílání stanice online na internetové adrese www.wave.cz. Autorem vizuálu je pražské grafické studio Kafka Design. Wave se bude snažit nalákat potencionální posluchače prostřednictvím deníků Lidové noviny, Metro a MF Dnes, týdeníků Týden, Respekt a Reflex a také speciálních zájmových a alternativní časopisů pro mladé. Reklama se objeví např. také na internetových serverech iDnes.cz a Seznam.cz, Aktualne.cz a v síti rámečků B1 u eskalátorů v pražském metru.
GLOSA: Rádia Wave bude škoda
Ukončení analogového vysílání Rádia Wave, ke kterému došlo k 1. září, si vyžádala Rada ČRo, podle níž rozhlas tímto vysíláním porušoval zákon. Stejná rada, ale v jiném složení, přitom vznik této stanice i její analogové vysílání na frekvenci 100,7 MHz z Cukráku odsouhlasila již v lednu 2006. Vysílání Rádia Wave nahradil na začátku devátého měsíce letošního roku překvapivě ne ČRo Region, který zde vysílal předtím, ale ČRo 2 – Praha. Regionální stanice Českého rozhlasu naopak nově odstartovala v lokalitě Mělník – město na frekvenci 87.6 MHz.