Rozhlas po propuštění Filipa Rožánka hledá odborného redaktora pro sociální sítě

20. 6. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Pracovní pozice Filipa Rožánka, který se kromě jiného staral o korporátní profily Českého rozhlasu na sociálních sítích, přitom byla zrušena pro nadbytečnost

Necelý týden po propuštění analytika Filipa Rožánka pro nadbytečnost vypsal Český rozhlas konkurz na pozici odborného redaktora pro sociální média. Nový zaměstnanec by měl vytvářet obsah na profilech Českého rozhlasu na sociálních sítích a propagovat na nich aktivity rozhlasu. Právě to byla jedna z aktivit, kterou zajišťoval Rožánek, byť jeho oficiální pozice byla analytik strategického rozvoje. „Už jsem zaznamenal vtipné návrhy, že bych se měl do tohoto konkurzu přihlásit,“ řekl serveru DigiZone.cz Rožánek.

K TÉMATU: Český rozhlas opouští jedna z nejvýraznějších tváří, analytik Filip Rožánek

Správu korporátních profilů Českého rozhlasu na sociálních sítích po Rožánkovi převzalo oddělení Nová média, jeho zaměstnanci jsou ale plně vytíženi a při svých stávajících pracovních povinnostech nemohou aktualizaci profilů rozhlasu dlouhodobě zajišťovat. V náplni práce nového zaměstnance má být kromě jiného monitoring internetových diskusí a reakce na ohlasy na sociálních sítích, vyhodnocování statistik návštěvnosti a doporučování strategie na sociálních sítích, což jsou všechno aktivity, které v rozhlase vyvíjel právě Filip Rožánek.

ČTĚTE TAKÉ: O propuštění Filipa Rožánka jsme nevěděli, říkají rozhlasoví radní. Žádají vysvětlení

Rožánkův nástupce by měl mít podle požadavků rozhlasu minimálně středoškolské vzdělání, výbornou znalost českého internetového prostředí, zkušenost se správou firemních profilů a reklamy na Facebooku a základní znalost vizuálních technologií. „Součástí přijímacího pohovoru bude písemný test a zadání praktického úkolu. V případě zájmu nám zašlete motivační dopis se strukturovaným profesním životopisem s těmito údaji: Jaká je vaše nejoblíbenější metrika na Facebooku a proč? Které 3 věci by nikdy neměly chybět v redakčním kalendáři? Vaše představa o měsíční mzdě,“ píše rozhlas na svém webu. Přihlášky přijímá do 29. června.

DigiZone.cz připravuje rozhovor s Filipem Rožánkem o jeho odchodu z Českého rozhlasu a změnách postoje vedení rozhlasu k digitálnímu vysílání

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).