Český rozhlas rozjel novou reklamní kampaň, která má za cíl propagovat jihlavské studio v lokalitách, kde o něm nemají posluchači příliš velké povědomí. Jejími autory jsou Jiří Haramul, který má ve veřejnoprávním médiu na starosti marketing a v nedávné minulosti působil například v televizích Prima a Pětka, a Hana Marhanová. Kreativu měli na starosti Jakub Šolín a Khalil Balbaki. V kampani se posluchači setkají například s narážkou na zlidovělou filmovou hlášku o „krematoriu v Pelhřimově“. Zaujmou je i obrovské brambory typické pro kraj Vysočina či „zimní olympiáda“ v Novém Městě na Moravě.
Z ARCHIVU: Regionální síť 8 startuje v Jihlavě a Mikulově, vstupuje do ní Slovak Sport
Komunikační kampaň jsme vytvořili plně in-house. Začala v prosinci a poběží i v lednu v tištěných a online médiích, na sociálních sítích i OOH kanálech. Vystupuje v ní náš regionální zprávař Tomáš Matula. Kampaň využívá nadsázku, jejímž úkolem není dělat si legraci z jednotlivých míst, ale naopak ukázat, že regionální zpravodajství Českého rozhlasu je jako u první u všeho důležitého, co se na Vysočině děje,
konstatoval Haramul. Studio veřejnoprávního rozhlasu z Vysočiny mohou posluchači naladit na dvou frekvencích – 87.9 MHz z Jihlavy – Strážníku (signál zasahuje i do dalších krajů) a 90.1 MHz z třebíčské teplárny.