Záver reklám na určité produkty sa zmenia na súťaž v rýchlostnom čítaní (na strane reklamných agentúr). Vidím to na maďarských reklamách vysielaných v rámci niektorých programov v platforme Digi TV.
Tohle by se mělo zavést i u reklam na půjčky atd. Ono je moc krásné, že reklama nabídne 50000,- Kč jen za 999,- Kč měsíčně. A pak velmi drobným písmem velmi krátce problikne velmi dlouhý text, kde se člověk dočte, že délka splácení je 84 měsíců - z čehož si člověk snadno spočítá, že celkem zaplatí 83916,- Kč - a to navíc jen za předpokladu, že k tomu nebude muset ještě připočítat poplatek za ..., poplatek za ... , poplatek za ..., poplatek za ... atd. atd., což v reklamě samozřejmě nebude uvedeno vůbec.
Normálně myslící člověk reklamám nevěří a blbci je to jedno. Ale spíš by se měl někdo zabývat tím, proč tady z našich daní živíme budižkničemy v podobě RRTV...