Hlavní navigace

RTA letos plánuje vyšší zisky z reklamy, až 237 milionů Kč

4. 1. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
4. 1. 2007

Pokud by Regionální televizní agentura (RTA) využila veškerý reklamní prostor, který jí dává tříhodinové vysílání denně na společných frekvencích s Primou v šesti českých a moravských krajích, mohla by letos vydělat až 237 milionů korun. To je o 78 milionů Kč více, než je stoprocentní hodnota veškerého reklamního času, který měla studia RTA k dispozici v roce 2006, uvedl Pavel Bouček z obchodního oddělení RTA.

BRAND24

„Součet možného reklamního času v roce 2006 byl průměrně 11 minut reklamy denně (přesný rozpis v tabulce – xls, 24kB) a průměrně přes 3 minuty teleshoppingu denně. Letos je situace striktně nastavena na 27 minut reklamy 9 minut teleshoppingu denně,“ upřesnil Bouček. Při výpočtech možného letošního zisku RTA vycházela z odhadu, že pětice jejích regionálních studií dosáhne při odpojovaném vysílání průměrného podílu na trhu okolo pěti procent.

Větší reklamní prostor získala RTA díky koprodukční smlouvě s hudební televizí Óčko, jejíž program s titulky RTA vyplňuje většinu vysílacího času během odpojovaných oken RTA v celostátním vysílání Primy. Během reklamních bloků si Óčko i RTA vysílají vlastní reklamu, funguje to úplně stejně jako při koprodukčním vysílání regionů s Primou, řekl serveru DigiZone.cz generální ředitel Óčka Jiří Balvín. O náklady na vysílání se oba provozovatelé podle Balvína dělí tak, že Óčko hradí výrobu pořadů a RTA poplatky za vysílače.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).