Hlavní navigace

Rupert Murdoch: MySpace jsme zvorali nejhorším možným způsobem

Redakce

Vzácný záblesk sebekritiky projevil dnes na Twitteru osmdesátiletý mediální magnát Rupert Murdoch: „Hodně se ptáte na MySpace. Jednoduchá odpověď: zvorali jsme to nejhorším možným způsobem. Byla to cenná – a drahá – lekce,“ napsal Starý ještěr, jak Murdochovi přezdívají kolegové a podřízení. Jeho News Corporation, která ovládá desítky televizních i rozhlasových stanic a tištěných médií po celém světě, koupila tehdy nejúspěšnější sociální síť v roce 2005 za 580 milionů dolarů. Od té doby to jde…

Vzácný záblesk sebekritiky projevil dnes na Twitteru osmde­sátiletý mediální magnát Rupert Murdoch: „Hodně se ptáte na MySpace. Jednoduchá odpověď: zvorali jsme to nejhorším možným způsobem. Byla to cenná – a drahá – lekce,“ napsal Starý ještěr, jak Murdochovi přez­dívají kolegové a podřízení.

Jeho News Corporation, která ovládá desítky televizních i rozhlasových stanic a tištěných médií po celém světě, koupila tehdy nejúspěšnější sociální síť v roce 2005 za 580 milionů dolarů. Od té doby to jde s MySpace od desíti k pěti, její návštěvnost ani reklamní příjmy se nedaří zahchránit v konkurenci Facebooku a Twitteru. Selhal i poslední pokus profilovat ji jako síť pro fanoušky populární hudby a loni v létě ji Murdoch prodal za patnáctinu pořizovací ceny.

Pád MySpace z vrcholu slávy do propadliště internetové historie rozebíral nedávno v článku na Lupě Jiří Hlavenka

Našli jste v článku chybu?