Hlavní navigace

Ruský energetický gigant Gazprom bude inzerovat na kanálu O2 Sport

Lukáš Polák

„O2 Sport nechceme zahltit reklamou. Na kanálu bude pouze v omezené míře," slibuje Jan Raděj, marketingový a obchodní manažer stanice O2 Sport.

Doba čtení: 1 minuta

Jedním ze dvou exkluzivních inzerentů tematického kanálu O2 Sport, který je dostupný výhradně pro klienty IPTV služby O2TV a její mobilní varianty O2TV Air, se stal ruský energetický gigant Gazprom. Firma O2 Czech Republic, jenž je provozovatelem programu, to oznámila prostřednictvím tiskové zprávy s tím, že Gazprom bude partnerem fotbalové Ligy mistrů, jejímž je oficiálním sponzorem. Dalším významným partnerem O2 Sportu se stala sázková kancelář Fortuna. Právě prodejem reklamního času pouze vybraným partnerům se chce stanice odlišit od své konkurence. Cílem je nezahltit diváky reklamou.

ČTĚTE TAKÉ: Mobilní O2TV Air pro nové klienty podraží, do nabídky přibudou desítky stanic

O2 Sport nechceme zahltit reklamou. Na kanálu bude pouze v omezené míře, uvedl Jan Raděj, marketingový a obchodní manažer O2 Sport a doplnil: Našim klientům nabízíme oborovou exkluzivitu. Jejich spot se tak neztratí ve změti dalších, podobných značek. O2 Sport svým partnerům nabídne všechny formy efektivní reklamní komunikace včetně product placementu, real time injektáží i klasických spotů. V rámci cross proma mohou využívat i další komunikační kanály, kterými operátor O2 disponuje, třeba cílené a lokalizační SMS a MMS, bannery na O2 TV a cílená online sdělení, přiblížil Raděj.

Našli jste v článku chybu?