Hlavní navigace

S pokutami nešetřila ani slovenská vysílací Rada, celkem jich rozdala za 21 tisíc eur

12. 10. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: JOJ Media House
Osmnáct tisíc eur by měl zaplatit provozovatel JOJ Plus, tři tisíce eur pak dostala Markíza za označení soutěže Tvoja tvár znie povedome jako nevhodné pro diváky mladší dvanácti let.

Na včerejším zasedání udělila slovenská Rada pre vysielanie a retransmisiu pokutu deset tisíc eur společnosti MAC TV, která porušila zákon na ochranu mladistvých tím, že na stanici JOJ Plus odvysílala v ranních hodinách program Črepiny. Ten byl totiž stanicí označen za nevhodný a nepřístupný pro diváky mladší osmnácti let. Provozovatel tak podle Rady nezabezpečil časové zařazení tohoto programu v souladu s jednotným systémem označování audivizuálních děl.


Autor: JOJ Media House

Publicistický pořad Črepiny, který je podle označení vysílatele nevhodný pro diváky pod osmnáct let.

Pokutu čtyři tisíce eur si společnost MAC TV vykoledovala odvysíláním telemarketingové soutěže Eurominuty, která podle názoru Rady nedodržela nároky na čestnost a slušnost reklamy a telenákupu. Další čtyři tisíce eur se stejným zdůvodněním pak obdržela firma MAC TV za odvysílání stejné soutěže o týden později.

MMF24

K TÉMATU: Podle RRTV klamaly telefonické soutěže na Kino Barrandov své diváky

Poslední aktuálně pokutovanou televizí se stala Markíza, která porušila zákon o ochraně mladistvých tím, že v prime time odvysílala soutěž Tvoja tvár znie povedome a označila ho jako nevhodný pro nezletilé diváky mladší dvanácti let.


Autor: YouTube

Hodí se, či nehodí pěvecká show pro děti pod dvanáct let?

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).