Hlavní navigace

Samodomo kompatibilní

20. 7. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Podle průzkumu IAB Insight je nejrozšířenější „značkou“ hardwaru v domácnostech „stavebnice“, tedy obvykle na zakázku sestavený počítač z komponent. Stavebnicové počítače používá 40 procent domácností. Druhou nejsilnější značkou je Brave jen s šesti procenty, třetí je Hewlett-Packard s pěti a čtvrtý Acer se čtyřmi procenty. Jiné značky uvedlo 27 procent dotazovaných a 12 procent z nich nemá počítač doma vůbec. Nevím, jak vám, ale mně se někde ztratilo šest procent. (iStrategie)

Podle průzkumu IAB Insight je nejrozšířenější „značkou“ hardwaru v domácnostech „stavebnice“, tedy obvykle na zakázku sestavený počítač z komponent. Stavebnicové počítače používá 40 procent domácností. Druhou nejsilnější značkou je Brave jen s šesti procenty, třetí je Hewlett-Packard s pěti a čtvrtý Acer se čtyřmi procenty. Jiné značky uvedlo 27 procent dotazovaných a 12 procent z nich nemá počítač doma vůbec. Nevím, jak vám, ale mně se někde ztratilo šest procent. (iStrategie)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).