Hlavní navigace

Šéfem reklamního zastoupení Primy, Óčka a Barrandova bude Ladislav Dianiška

Lukáš Polák

„Věřím, že díky své schopnosti budovat a vést úspěšné obchodní týmy dokáže ještě dále rozvíjet služby Media Clubu,“ uvedl Marek Singer, generální ředitel FTV Prima.

Doba čtení: 1 minuta

Ředitelem Media Clubu, společnosti, která má na starosti reklamní zastoupení mediálních skupin Prima, Óčko a TV Barrandov, bude od středy 1. dubna dvaačtyřicetiletý Ladislav Dianiška. Ten na Primu přichází s dvacetiletou zkušeností na obchodních, marketingových i logistických pozicích. Jeho posledním působištěm byla soukromá zdravotnická síť Santé a TeamPrevent, kde působil jako ředitel úseku strategie obchodu a marketingu. Obdobnou pozici dříve zastával ve firmách Kostelecké uzeniny a Crocodille, jako obchodní ředitel také působil ve společnostech Tchibo Praha a Poděbradka.

K TÉMATU: Reklamní zastoupení Primy a Óčka změní vedení, Jelínek jde na novou pozici

Jsem velmi rád, že na pozici obchodního ředitele můžeme přivítat někoho s tak bohatými zkušenostmi, jako je Ladislav Dianiška. Věřím, že díky své schopnosti budovat a vést úspěšné obchodní týmy dokáže ještě dále rozvíjet služby Media Clubu a posilovat vztahy se zákazníky, uvedl při této příležitosti Marek Singer, generální ředitel FTV Prima. Dianiška ve funkci nahradí Petra Jelínka, který z Media Clubu neodchází, ale přesouvá se naopak na nově vytvořenou pozici Head of New Media Sale, tedy ve volném překladu šéf prodeje nových médií. Společnost zastupuje při prodeji reklamy i mediální domy Radio United a Londa (Rádio Impuls).

Našli jste v článku chybu?