Hlavní navigace

Ředitelka TV Barrandov: Věřím, že časem budeme oslovovat 10% diváků

23. 9. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
23. 9. 2011

Ani nástup dalších tematických kanálů dvou největších českých komerčních televizí Nova a Prima by neměl ohrozit plán TV Barrandov dosáhnout postupně zásahu 10 procent dospělého publika. Ekonomickému týdeníku Profit to řekla generální ředitelka stanice Janka Vozárová, která zároveň vede i Filmové ateliéry Barrandov. Pro letošní rok si Barrandov určil za cíl dosáhnout průměrného celodenního podílu na dospělém publiku mezi šesti a osmi procenty, momentálně se ale pohybuje jen lehce nad pěti procenty.

K TÉMATU: V srpnu se nejvíc propadla ČT 1 a TV Barrandov. Naopak stoupala Prima

Máme šest až osm procent, takže to je v plánovaném rozmezí. Věřím, že se nám podaří zvýšit podíl i po listopadu 2011, kdy se definitivně vypne analogové vysílání a lidé po celé republice budou mít šanci naladit si naši stanici na digitálních přijímačích. Navíc chystáme zajímavé projekty, které, jak doufám, přivedou další diváky. Například 3. října startují pondělní přímé přenosy pořadu To byl náš hit, kde budou lidé pomocí SMS hlasovat pro píseň, kterou by rádi viděli na obrazovce, uvedla Vozárová.

ČTĚTE TAKÉ: TV Barrandov se bojí konce reklamy v ČT, je na ní značně závislá

Nové projekty televizí Nova a Prima, tematické stanice Kanál 5 pro muže (podle Novy jde jen o pracovní název) a rodinná Prima family, podle Vozárové sledovanost Barrandova neohrozí. Jejich cílem je udržet původní podíl na trhu. Dát lidem další alternativu. Nova plánuje podíl kolem 40 procent, aby neztratila pozici. I televize Prima jde podobnou cestou a já jen lituji, že televize Barrandov nezačala vysílat dřív. Určitě bychom stejným směrem šli i my, posteskla si šéfka TV Barrandov.

ROZHOVOR: Ředitelka TV Barrandov: Plán pro letošní rok? Chceme podíl na divácích 7 až 8%

BRAND24

Věřím, že budeme alternativou k Primě a Nově a se značkou Barrandov si najdeme svých 10 procent diváků. Osobně si nemyslím, že kanál Novy pro muže by sebral diváky právě nám, věří Vozárová. Český trh podle ní pojme maximálně tři plnoformátové komerční televize. Pro čtvrtou zde není prostor. Finanční injekce, která by musela na startu takového projektu přijít, by byla zhruba miliarda korun. Obávám se, že tak silný partner se tu bude hledat těžko, řekla Vozárová.

Sama televize Barrandov se tři roky po svém startu pohybuje v červených číslech a ačkoli její majitel Tomáš Chrenek tvrdil, že jí už letos neposkytne žádnou finanční injekci, na jaře navýšil její základní jmění o dalších 100 milionů korun. Peníze byly určeny především na program.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).