Hlavní navigace

Šéfka po přesunu za půlnoc měla jen 69 tisíc diváků, přesto Primě pomůže

20. 4. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
20. 4. 2011

UVNITŘ DATA SLEDOVANOSTI Televize Prima naprosto odepsala česko-slovenskou soutěž Šéfka, kterou připravila společně se slovenskou televizí Joj a měla jí pomoci eliminovat zájem diváků o druhou řadu Česko Slovenské SuperStar na konkurenční Nově. Po přesunu premiérových dílů Šéfky až za půlnoc z neděle na pondělí vidělo zatím poslední díl Šéfky v průměru 69 tisíc dospělých diváků, tedy jen 0,8 procent dospělé populace. Serveru DigiZone.cz to řekla mluvčí Primy Jana Mrákotová.

BRAND24

TABULKA: Sledovanost jednotlivých dílů reality show Šéfka na televizích Prima a Joj

Prima si ale vylepšila podíl na publiku, protože Šéfka přitáhla od půl jedné v noci do čtvrt na tři ráno 20,16 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna seděli u televize. To je paradoxně nejvíc za všechny odvysílané části této soutěže. Prima si tak prostřednictvím nočního vysílání Šéfky zvyšuje celodenní podíl na publiku. U diváků ve věku od 15 do 54 let přitáhlo noční vysílání soutěže dokonce 21,47 procenta dospělého publika.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).