UVNITŘ DATA SLEDOVANOSTI Televize Prima naprosto odepsala česko-slovenskou soutěž Šéfka, kterou připravila společně se slovenskou televizí Joj a měla jí pomoci eliminovat zájem diváků o druhou řadu Česko Slovenské SuperStar na konkurenční Nově. Po přesunu premiérových dílů Šéfky až za půlnoc z neděle na pondělí vidělo zatím poslední díl Šéfky v průměru 69 tisíc dospělých diváků, tedy jen 0,8 procent dospělé populace. Serveru DigiZone.cz to řekla mluvčí Primy Jana Mrákotová.
TABULKA: Sledovanost jednotlivých dílů reality show Šéfka na televizích Prima a Joj
Prima si ale vylepšila podíl na publiku, protože Šéfka přitáhla od půl jedné v noci do čtvrt na tři ráno 20,16 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna seděli u televize. To je paradoxně nejvíc za všechny odvysílané části této soutěže. Prima si tak prostřednictvím nočního vysílání Šéfky zvyšuje celodenní podíl na publiku. U diváků ve věku od 15 do 54 let přitáhlo noční vysílání soutěže dokonce 21,47 procenta dospělého publika.