Šéfovi okruhů ČT se nelíbí zachování reklamy na Dvojce

14. 7. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
14. 7. 2011

Včera poslanci definitivně odhlasovali konec reklamy na veřejnoprávní obrazovce po 11. listopadu letošního roku. Ta zůstane v určité podobě pouze na kanálech ČT 2 a ČT 4. Právě její ponechání na Dvojce se ale nelíbí řediteli programových okruhů České televize Radku Žádníkovi. Uvedl to v rozhovoru pro server Mediář.cz. ČT 2 je stanicí, která je budována pro specifické skupiny diváků.

K TÉMATU: Poslanci definitivně odhlasovali konec reklamy na ČT 1, ČT 24 a webu ČT

Chtít po Dvojce, aby vydělávala peníze z reklamy, aby maximalizovala zisky, je prostě nonsens, uvedl Žádník. Ideální variantou by podle jeho slov bylo například to, kdyby se snížil podíl reklamy na prvním programu České televize. Pokud má být reklama de facto jen na ČT 2 a generovat zajímavé výnosy, program Dvojky se bude muset chtě nechtě přibližovat mainstreamovým cílovým skupinám, uvedl Žádník. To je právě to, čeho by se ale měla Dvojka vyvarovat – orientovat se na mainstreamového diváka.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).