Doposud svého nejhoršího výsledku dosáhl seriál Ententýky na programu ČT 1. Včera si ho nenechalo ujít pouhých 309 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 8,23 %. Jedničku tak v danou chvíli porazil například i sesterský kanál ČT 2, který divákům nabídl dokument Vůně cizích krajů. Ten si nenechalo ujít 334 tisíc diváků (share 8,24 %). Celodenní podíl Jedničky u dospělých diváků se dostal na hodnotu 13,03 %, v hlavním vysílacím čase pak 11,41 %. Jde o cílovou skupinu lidí starších 15 let.
MINULÝ TÝDEN: Seriál Ententýky se oproti minulému týdnu ještě více propadl. Opět ho porazil Barrandov
Nejbližší konkurent co do počtu diváků, televize Barrandov, na tom skončila o něco hůře. Rozdíl mezi ní a Jedničkou činil přibližně 30 tisíc diváků ve prospěch České televize. Vtip za stovku si tentokrát nenechalo ujít 277 tisíc diváků (share 6,84 %). Lépe dopadl tradičně mystery formát Věřte, nevěřte, který oslovil 341 tisíc diváků (share 9,46 %). Do včerejší sledovanosti zasáhla především fotbalová Liga mistrů, která se vysílala na kanálech ČT Sport a Prima Cool.
VČEREJŠÍ SLEDOVANOST: Prima Cool díky úterní Lize mistrů nadprůměrná, absolutním vítězem Nova
Úspěšnější duel co do počtu diváků odvysílal sportovní program České televize. Utkání mezi Chesea a Šachtarem Doněck vidělo 231 tisíc diváků (share 8,29 %). Duel Celticu s Barcelonou vidělo na Coolu v případě prvního poločasu 130 tisíc diváků (share 3,22 %), zájem o druhý poločas se zvedl a dosáhl hodnoty 185 tisíc diváků (share 6,3 %). Podobně jako první část duelu Ligy mistrů na Coolu dopadla i Chůva k pohledání na Primě love – 131 tisíc diváků (share 3,25 %). Zhubni, nebo přiber oslovilo 77 tisíc diváků (share 1,94 %).
TÝDENNÍ DATA: Skokanem minulého týdne ČT Sport, Prima family opět posunula letošní rekord
Největší rivalové – Nova s Primou family – si mezi sebou rozdělili ve středu večer diváky spravedlivě. Cesty domů oslovily především starší diváky, Gympl s (r)učením omezeným si odnáší vítězství ve skupině 15 až 54 let. Vztahový seriál na Primě family vidělo 999 tisíc diváků (share 24,74 %), Nově dalo přednost 938 tisíc diváků (share 23,58 %). Pro tuto televizi je ovšem důležité vítězství právě ve skupině 15–54, kde oslovila 599 tisíc diváků (share 29,87 %).
MĚSÍČNÍ DATA: V říjnu nejvíc posilovala Prima family. Nova, ČT 1 a TV Barrandov klesaly
Nova Group ale nemůže být za včerejšek spokojena s výsledkem sledovanosti u svého programu Nova Cinema. Ten dokázal po 20. hodině oslovit pouze 99 tisíc dospělých diváků (share 2,6 %). Celodenní podíl stanice se dostal na hodnotu 2,65 %. Pokud bychom brali ohled na skupinu 15–54, na kterou Nova Group primárně cílí, byl share jen 3,04 %. Včera se naopak dařilo v prime timu Fandovi, který dokonce Novu Cinema porazil. Filmem Peacemaker oslovil 105 tisíc diváků (share 2,81 %), z toho mladých od 15 do 54 let bylo 80 tisíc (share 4,24 %).
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT 1 | 13,03 | 11,41 | 8,86 | 7,53 |
ČT 2 | 4,02 | 4,27 | 4,06 | 3,97 |
ČT sport | 5,11 | 6,94 | 6,65 | 8,90 |
ČT 24 | 6,85 | 3,89 | 3,64 | 2,20 |
Nova | 24,23 | 27,59 | 27,51 | 29,72 |
Nova Cinema | 2,65 | 2,18 | 3,72 | 3,04 |
Fanda | 1,34 | 1,93 | 2,08 | 3,01 |
Prima family | 22,29 | 21,85 | 16,62 | 15,57 |
Prima Cool | 3,46 | 3,83 | 5,51 | 5,79 |
Prima love | 1,92 | 1,63 | 2,64 | 2,57 |
TV Barrandov | 5,63 | 6,90 | 6,62 | 8,24 |
Atmedia | 1,69 | 1,08 | 2,42 | 1,32 |
ostatní TV | 7,77 | 6,51 | 9,67 | 8,15 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 29,01 | 26,51 | 23,20 | 22,60 |
Nova Group | 28,22 | 31,70 | 33,31 | 35,77 |
Prima Group | 27,67 | 27,31 | 24,77 | 23,93 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch