Česká spořitelna vyhodnotila problémy svého internetového bankovnictví Servis 24 z posledních dnů tak, že všem klientům odpustí květnový poplatek za užívání této služby. Klientům se zároveň omlouvá za způsobené problémy. Ty souvisejí s nasazením nové verze internetového bankovnictví o víkendu 13. – 14. května 2011. V důsledku přetížení systému se někteří klienti České spořitelny nemohli k internetovému bankovnictví přihlásit.
Po překonání prvotních technických obtíží zaznamenala banka v uplynulých dnech výrazně vyšší počet klientů, kteří se přihlašovali do služby Servis 24. Zároveň řada klientů pracovala v internetovém bankovnictví déle než obvykle, protože si zkoušeli nové funkčnosti. Z těchto důvodů se někteří klienti mohli setkat se zobrazením upozornění, že mají přihlášení zkusit později,
vysvětluje Česká spořitelna.
Zdroj: tisková zpráva