Hlavní navigace

Servis 24 měl problémy, Česká spořitelna odpustí zákazníkům poplatek

20. 5. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Česká spořitelna vyhodnotila problémy svého internetového bankovnictví Servis 24 z posledních dnů tak, že všem klientům odpustí květnový poplatek za užívání této služby. Klientům se zároveň omlouvá za způsobené problémy. Ty souvisejí s nasazením nové verze internetového bankovnictví o víkendu 13. – 14. května 2011. V důsledku přetížení systému se někteří klienti České spořitelny nemohli k internetovému bankovnictví přihlásit. 

Česká spořitelna vyhodnotila problémy svého internetového bankovnictví Servis 24 z posledních dnů tak, že všem klientům odpustí květnový poplatek za užívání této služby. Klientům se zároveň omlouvá za způsobené problémy. Ty souvisejí s nasazením nové verze internetového bankovnictví o víkendu 13. – 14. května 2011. V důsledku přetížení systému se někteří klienti České spořitelny nemohli k internetovému bankovnictví přihlásit. 

Po překonání prvotních technických obtíží zaznamenala banka v uplynulých dnech výrazně vyšší počet klientů, kteří se přihlašovali do služby Servis 24. Zároveň řada klientů pracovala v internetovém bankovnictví déle než obvykle, protože si zkoušeli nové funkčnosti. Z těchto důvodů se někteří klienti mohli setkat se zobrazením upozornění, že mají přihlášení zkusit později, vysvětluje Česká spořitelna.

Zdroj: tisková zpráva

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).