Hlavní navigace

Servis 24 s delší prodlevou před změnou čísla pro ověřování

28. 3. 2008
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Česká spořitelna zareagovala na vlnu phishingových útoků, o které jsme na Lupě již nejednou psali, změnou v zabezpečení internetového bankovnictví. Změna čísla mobilního telefonu, přes které se verifikují různé transakce, je nyní provedena až po 24 hodinách od zadání příkazu ke změně přes rozhraní služby Servis 24. Dříve byla tato prodleva poloviční. Klientovi v případě změny telefonního čísla dojde informační SMS i na původní číslo, takže nyní má dvojnásobnou dobu na to, aby zareagoval, pokud…

Česká spořitelna zareagovala na vlnu phishingových útoků, o které jsme na Lupě již nejednou psali, změnou v zabezpečení internetového bankovnictví. Změna čísla mobilního telefonu, přes které se verifikují různé transakce, je nyní provedena až po 24 hodinách od zadání příkazu ke změně přes rozhraní služby Servis 24. Dříve byla tato prodleva poloviční. Klientovi v případě změny telefonního čísla dojde informační SMS i na původní číslo, takže nyní má dvojnásobnou dobu na to, aby zareagoval, pokud to nebyl on, kdo žádal o změnu čísla pro zasílání verifikačních SMS zpráv. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.