Jste husťák, to je jasná věc ;) Ale pokud máte firmu s pobočkou a sídlem, kdy zápis ve Firmách = značka a umístění na mapách + právě ony jednoduše dostupné informace o vaší firmě, a vy jste si nechal zápis odstranit, přišel jste o klienty.
A mimochodem, v době fulltextové je spamerům šumák, jestli vaši adresu najdou v nějakém katalogu nebo na vašem webu ;)
Proč přehrabovat? Napíšu prostě do Googlu (= adresního řádku prohlížeče) "instalatér praha 3 nonstop", kliknu na první 3 placené odkazy (protože ti to myslí asi vážně) a z nich vyberu... Jde jen o to se správně zeptat.
Nebo můžu jít na firmy.cz, a buď tam použít zase fulltext (proč až tam?), nebo můžu kliknout na Služby a řemesla (asi nejvhodnější kategorie), přečíst seznam podoborů, kde instalatér není, rozevřít další podobory, zjistit, že tam zase instalatér není, tak kliknout na řemesla, pak instalatéry a topenáře, pak vlevo vybrat Prahu 3 a podívat se, že tam je 51 instalatérů, ale stejně vlastně nevím, kterého vybrat, protože potřebuju někoho, kdo mi přijede opravit kohoutek hned, třeba na Štědrý den... Jestli to je to "vždy lepší", tak děkuji pěkně, pro mě to jsou devadesátá léta...
Uznávám, že katalog se může hodit v některých specifických případech, mezi které může patřit třeba lékařská pohotovost (nemívá webové stránky) nebo restaurace (má smysl aplikace pro mobil a zobrazení denních nabídek v okolí, třeba v neznámém městě).
Ad reference a hodnocení jako častý argument "pro": nevěřím, že z nich lze získat objektivní obraz o dané firmě, negativní reakce píše konkurence, pozitivní sama firma, najít mezi nimi relevantní informace od skutečných zákazníků je těžké.
Taky to budu muset brzy řešit u svých stránek. Kdesi jsem viděl skvělý portál, který nejen, že zjistil polohu, současně nabídl patřičnou jazykovou verzi stránek, ale i pozdravil ve tvém jazyce, zobrazil tvé počasí, kdo má svátek ve tvé zemi....
U jednoho shopu dokonce hned zobrazí, kolik stojí doprava do tvého města a kolik lidí z tvého regionu už u nich nakoupilo. Jen podle IP.
Nepřeháním. Tahle geolokalizace, to je snad ten nejpříšernější nápad, který můžete na stránkách provést. Google.com automatically takes me to another Google site. Geolocation Changes Google Keyword Rankings 69% of Time.
Jinak přesně toto, co jsem popisoval, provozuje na svém webu např. nejmenovaný výrobce NAS, je to neuvěřitelný opruz a navíc, pokud tu šmírovací s*ačku od ipinfodb.com zablokujete (což je v případě AdBlocku i nejoblíbenějších TPL v IE defaultní stav), tak to rozbije celé stránky. Od čeho je kurník Accept-Language v browseru? Já vím sám nejlépe, v jakém jazyce chci stránky, rozhodně lépe, než nějaký "inteligentní" JS, sakra!
Pokud si skutečně srovnáte současnou a novou verzi, zjistíte, že to je zcela opačně, než píšete. Dnes může malý živnostník inzerovat pouze ročně a od 7000,- Kč. Nově bude mít možnost inzerovat od 10,- Kč / den a své zviditelnění sezónně a přesně cílit (nemá zakázky, zúčastní se aukce, má plno, inzerci může od druhého dne utlumit). Vedle toho budou mít nové Firmy.cz mapové hledání, které ukazuje všechny firmy z okolí, bez ohledu zda inzerují, nebo ne, tedy naprosto každý bude vždy dohledatelný. Sami drobní živnostníci tuto změnu nejvíc oceňují - reakce přímo z terénu po 2 týdnech konzultací.
Responzivní web v podání Firmy.cz přijde asi pozdě...:-)
Responzivní web je v globálním měřítku "stará" a dobře známá technologie. Věřím, že většina konkurentů Firmy.cz ho může mít hodně brzy...
Naš projekt (Multimediaexpo.cz) responzivní web sice zatím nemá, ALE pokud se "rozhoupeme" (a potřebujeme ho ?)...můžeme ho mít během 21 dnů (snadno, koupíme si hotový design)...:-)
Dobrý den,
jsem produktový manažer služby Firmy.cz. V následujících dnech se vám ozvou obchodníci Seznamu a vysvětlí vám, jak bude služba po 1.4. fungovat. Navrhnou několik způsobů řešení, volba následně zůstane na vás. Určitě o prostředky investované do produktů Firmy.cz nepřijdete. Přeji pěkný víkend.
seznam šel v prasárnách ještě dál, firma, která do záznamu nedala ani korunu,ale má totožný název s vyhledávaným klíčovým slovem na Firmy.cz je ve výsledcích na prvním místě, před všemi co zaplatili, prý je to normální a je to relevantní v pohledu hledajícího potenciálního zákazníka.
Obecně platit za to, že jsem v nějakém katalogu firem není normální a je to jen stroj na peníze. Pokud potřebuji provozovatel prostředky na provoz, stále má možnost reklamy, ale náklady a obchodní model by měl být adekvátní přidané hodnotě. Aukční systém v sobě přímo obsahuje neobjektivní prvek a nemůže tedy být nástrojem volného trhu s rovnými přiležitostmi.
Vyzkoušejte www.artikul.cz, tam je katalog firem navěky zadarmo.
A prosím, nemažte nám tento příspěvek, zjevně to není komerční sdělení (služba je a vždy bude zdarma).
Bylo to určitě založené NE jen na IP, ale i na Language Settings v PC, neboť jsem to zkoušel i přes různé proxy ve světě. Takže možná i v Japonsku by tě pozdravili česky. Nevím, nezkoušel jsem.
Vždy si podobné stránky ale můžeš přepnout pomocí vlaječek nahoře, tak zklidni hormony, ty dovolenkáři.
no to mě taky zajímá,jelikož jsem jeden z těch platících,na celý rok a navíc i zaplacené fotky navíc cca bezmála 10tis. Platil jsem na konci prosince,tak ať mi nikdo neříká,že to nevěděli,že od dubna bude nabídka zdarma,
za co jsem tedy vlastně zaplatil?pokud tedy bude srovnatelná nabídka bezplatná
Hlavní cíl je vydojit z firem co nejvíce peněz a cíl je zřejmý už z titulku, a to jsou právě ty aukce zobrazování. Znamená to tedy, že ten malý živnostník či obchodník bude ještě menší a ještě menší, protože nemá tolik peněz na reklamu a nebude se tedy zobrazovat. Na zbozi.cz a sklik.cz je to totéž. Velké firmy si mohou dovolit platit velké sumy za reklamu, ale následně musejí mít vysoké ceny svých služeb. Malý živnostník a obchodník se může snažit sebevíc, jeho služby mohou být levné a kvalitní, ale je mu to téměř k ničemu, protože jej nikdo nenajde.
V době fulltextové je zápis v jakémkoli katalogu dobrý jen k tomu, aby byl člověk snadno dosažitelný pro spammery, kteří sbírají kontaktní údaje z veřejných zdrojů. Když mi naposledy ze Seznamu zavolali, jestli nechci výhodný rozšířený zápis, zaradoval jsem se, a řekl jim, že jsem moc rád, že mi volají, že jsem si zrovna říkal, že by bylo fajn ten můj zápis smazat a že je tímto o to žádám :-)