Hlavní navigace

Seznam má nového šéfa marketingu a novou tiskovou mluvčí

2. 1. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Seznam.cz
Od začátku roku se ředitelem marketingu stal Martin Klofanda, který bude mimo jiné odpovídat i za produktovou a B2B komunikaci.

Martin Klofanda také povede týmy tzv. eventů, distribuce a sociálních sítí a kreativní a grafické oddělení. V Seznamu nahrazuje Petra Krále, který odešel na konci října.

NAPSALI JSME: Seznam Zprávy má samostatnou doménu

Seznam dementuje ukončení spolupráce s produkcí Negativ

Poslední dva roky pracoval Martin Klofanda na volné noze, pomáhal menším a středním firmám s uvedením produktů na trh, marketingem a obchodem. Před tím působil ve firmách jako MindShare, Atlas.cz, Kofola či Ugo na nejrůznějších manažerských místech.

Aneta Kapuciánová.
Autor: Seznam.cz

Aneta Kapuciánová.

Od prvního ledna 2018 má Seznam také novou vedoucí komunikace a tiskovou mluvčí. Stala se jí Aneta Kapuciánová, která ve firmě pracuje od června 2016 a původně zastávala místo manažera interní komunikace.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Novinář a redaktor DigiZone.cz věnující se novodobému digitálnímu světu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).