Lukačovič objevil PPC? Vždyť mám dojem že ještě nedávno machroval, že PPC je o ničem a nikdy do něj nepůjdou.
Jen teď nevím co udělají s tou spoustou firem, kteří vysolili nemálo peněz za "vypíchnuté" odkazy... Asi je zase ošulí, jako při poslední změně, která vyvolala vznik http://www.seznam-a-reklamace.cz/ :)
Taky odchází další člověk z nejvyššího vedení - Václav Horejš. Jeden ředitel přichází, další odchází. Spojitost nebude čistě náhodná.
Po nuceném odchodu Tomáše Kapalína je to další člověk, který stál ze obrovským rozmachem obchodní sítě Seznamu ...
Jen zaveďte PPC model - skvělá zpráva pro všechny firmy, které spravují ppc kampaně. Konec konců je to Vás správné, že se taky chcete podělit o svůj zisk s o statními, taky to se stále nemusejí mít dobře jen jejich "empíci" :-)
Trochu Iva Lukačoviče nechápu. Zbavil se, nebo nezabránil, odchodu klíčových lidí z obchodu. To už je opravdu tak za vodou, že je nepotřebuje? To mu nevadí, že tito lidé nebudou-li v Seznamu, budou v jiném subjektu na trhu?
Hurá, to jsou po dlouhé době skvělé zprávy! V obchodní službě totiž dělá spousta lidí, kteří by tam němeli vůbec být, svou činností kazí jméno Seznamu. Doufám tedy, že pan Zima to napraví.
Ano, máte naprostou pravdu, je to divná strategie na malém českém trhu. Zvláště po několika letech výrazného obchodního vzestupu. Vypadá to, jako kdyby to chtěli prodat Googlu, nebo jako kdyby konkurence uplatila člověka vevnitř, aby ten vzestup zastavil :-) Google už to pochopil, že byznys z ppc je fajn, ale vedle se točí několikanásobně větší reklamní peníze.
Jenže psáno bez diakritiky, ergo míněno mně, a to je 3. a 6. pád, nikoli 4., chytrolíne, takže se nauč psát, pak dělej mudrlanta! A hlavně se podepisuj!
No dovolte? A co má jako být? Vy taky nevíte s kým mluvíte. Ale rozumím tomu, na serveru Novinky.cz bývají často "zvěrstva", takže to vypadá, že redaktoři nedodělali ještě ani ZŠ. JL
Dobře, že je pryč, pan Nýmand. Loutka ex sales executiva, který si o něm se svou manželkou říkal, že jim jde na ruku. Neuměl se postavit proti ničemu a za nic! A určitě dostal Zaltého padáka, jinak by pryč nebyl. Nebo si to vymýšlíte? Vždyť ještě je na webu Seznamu, viz. http://firma.seznam.cz/cz/nas-tym.html
PPC je okrajovka, může stačit googlu, který působí po celém světě a v celkovém souhrnu vydělává slušný balík ale procentuální výtěžnost trhu je velmi malá a pro vyhledávač typu seznam s trhem velmi omezeným nemůže mít větší význam. Těžko hledat přesná čísla, nejsou k dispozici, ale myslím, že vloni přes ppc systemy neproteklo v čr více jak 60 mil. a to je asi 4 - 5 % vydaju na internetovou reklamu. Sam google se ted velice intenzivne venuje budovani obchodnich zastoupeni, protoze si je toho urcite vedom.