"...nove reklamni formaty maji nejvetsi uspech prave napoprve, kdy zaujmou uz svou formou. Jejich skutecny prinos pro zadavatele ukaze az cas a opakovane pouziti."
Napsáno v souvislosti s formátem out-of-the-box ("Létající Čestmír"), nikoliv s formátem skyscraper a dalšími velkými plochami. U těch naopak vidím kvalitní potenciál, protože jejich plocha je dostatečná pro úplnou komunikaci reklamního sdělení (tj. i bez kliknutí).
"prezentace GE Capital Bank na Centru, protože je to mj. příliš finančně náročné a také výrobní proces nebude z nejrychlejších. V úvahu přichází možnost nejpravděpodobnější, tj. kombinace obojího - standardní pozice (novinová stránka) a nestandardní řešení (reklama na Oskar v pražském Metru, kdy"
je link na GE Capital Bank, Oskar, Metro, ale ne na Centrum??? Ze jsem se s tim musel vypisovat :( A stejne na centru neni nic videt... Co tam jako melo byt za reklamu (ze byla tak narocna na vyrobu)??
Kdyz linky, tak vsude!!! MS Smart Tags na vas! :)